Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door sylvia
#324830
jeanne schreef: oh :-[
dan mag je het er meteen bijzetten? of moet ik het nog mailen? :P
Nee mailen doe je een barfmenu dan komt hij in de voor reactie gesloten topic, deze topic kan gewoon bij katten kvv of bij katten zelfsamenstellen als je er andere dingen bij wil gaan geven (nekje bv) als je zegt ik wil hem alleen kvv gaan voeren zet je het bij katten kant en klaar
Door Truus
#325248
sylvia schreef: Nee mailen doe je een barfmenu dan komt hij in de voor reactie gesloten topic, deze topic kan gewoon bij katten kvv of bij katten zelfsamenstellen als je er andere dingen bij wil gaan geven (nekje bv) als je zegt ik wil hem alleen kvv gaan voeren zet je het bij katten kant en klaar
Hoelang loopt Jeanne al mee op barfplaats? ???
Door jeanne
#325257
Truus schreef: Hoelang loopt Jeanne al mee op barfplaats? ???
al heel lang,
maar keek voorheen nooit bij de poezebeesten, whahahaha
oooh ik wist niet dat een kat zo leuk was.
gwenda leest hem zelfs verhaaltjes voor, en zingt liedjes voor hem :-*
en spinnen dat ie kan, zo klein als ie is :D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#325618
jeanne schreef: wat zitten jullie toch te zeuren,
het staat hier toch goed 8)
;D
Door Truus
#325744
jeanne schreef: wat zitten jullie toch te zeuren,
het staat hier toch goed 8)
;D ;D ;D Prima! Goed gedaan Jeanne ;D
Door jeanne
#325766
Truus schreef: ;D ;D ;D Prima! Goed gedaan Jeanne ;D
danku danku danku ;D
Door jeanne
#326149
ooooooooh het is zo leuk een kat in huis :D
bes en sjonnie spelen met elkaar, sjonnie mag met bes haar staart, oren en neus spelen, hahahaha. Sil weet niet goed wat ie er mee moet geloof ik, hihi, hij vind het wel interessant, een kat die niet voor hem wegrent. Sjonnie is echt nergens bang voor, zelfs niet voor de grote enge stofzuiger! Hij loopt gewoon naar de kattebak, langs de honden op, hahah. Ik moet alleen opassen dat bes een beetje voorzichtig doet, met haar lompe poten ::)
maar het is echt waar, zoooooooooo leuk :-*
Door jeanne
#326150
en volgens mij is sjonnie al wat dikker gewordne, hij voelt niet meer zo botterig aan.
zou ie ook gemalen pens lusten???
Gebruikersavatar
Door sylvia
#326240
jeanne schreef: en volgens mij is sjonnie al wat dikker gewordne, hij voelt niet meer zo botterig aan.
zou ie ook gemalen pens lusten???
wat je moet doen is hem zoveel mogelijk gevarieerd vlees aanbieden, dan heb je de minste kans dat het een zeikerd wordtmet eten.Laat em ook gerust eens met een vleugeltje spelen, knip of snij em open, daarna geef je em aan de hond, nekje idemdito
Laatst gewijzigd door sylvia op vr 27 mei 2005, 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jeanne
#326575
knip of snij em open, daarna geef je em aan de hond, nekje idemdito :o :o

uh, je bedoelt hopelijk niet sjonnie zelf??? ???
;D
Door Nelly
#326713
Denk 't nie hoor Jeanne 8) Maar je weet het maar nooit met Syl he :P
Door jeanne
#326784
Nelly schreef: Denk 't nie hoor Jeanne 8) Maar je weet het maar nooit met Syl he :P
nou, sil is een sulletje hoor, die delft hier echt het onderspit, bes is duidelijk de baas. Maar goed, het zijn honden he? vanochtend moest ik wel stiekum lachen, bes stond in de gang te eten, sil buiten. Jan was vergeten wat pens apart te laten voor Sjonnie, dus ik pakte de bak van Sil af, glipt Sjonnie naar buiten, en begint gewoon uit de bak van Sil te eten en sil vertrok geen spier :D (kweet niet of sjonnie dat bij Bes voor elkaar krijgt, denk het wel hoor, want Sjonnie kan niets verkeerds doen bij Bes en Sil, volgens mij denken ze dat het een rare pup is ::))
Heb Sjonnie dus ook wat pens en stukjes kip gegeven en dat ging erin als koek ;)
Door Nelly
#326800
Bedoelde eigenlijk die andere Syl, Jeanne, die uit Zeeland, weet je wel 8) Maar hier is het ook zo dat de katten (bijna) alles mogen van de honden; hoewel het toch al lang geen kittens meer zijn. Ik denk stiekum, dat de honden een heilig respect hebben voor die wapens die katten aan hun pootjes plegen te hebben ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door