Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door NoaKaj
#2668756
Heeft iemand katten die HB Konijn eten en die de nieuwe verpakking al hebben geprobeerd? Aangezien mijn katten de "oude" Rund enorm lekker vonden en de "nieuwe" helemaal niet, durf ik het niet zo goed aan om een nieuwe bestelling Konijn te plaatsen.

Dus: hoe valt HB Konijn in de nieuwe verpakking?
Laatst gewijzigd door NoaKaj op za 11 mei 2013, 11:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2668803
Hoe herken je de nieuwe verpakking?

Ik koop normaal geen kvv, maar ik heb een paar verpakkingen gekregen van iemand wiens katten nu barfen en geen kvv meer willen.
Hier krijgen ze sporadisch wel eens voorgemalen (vb als we weg gaan) en dus heb ik ze gekregen.
De konijn heb ik nog niet geprobeerd, maar de kip ging er toch al vlot in.

Konijn is een erg mager dier, maar toch zou ik niet verwachten dat het daaraan zou liggen hoor. Aten ze de eerdere verpakkingen konijn wel graag?
Door Jacoba
#2669127
Hoe toevallig...

Ik ben in mijn hoofd een mail aan het sturen naar HB, maar nog niet gedaan. De inhoud van in ieder geval Konijn en Eend is niet meer wat het geweest is. Poes is mijn graadmeter, en zie en ruik het zelf ook. Was ze er eerst verzot op (konijn), NU eet ze beide smaken nog wel, maar met lange tanden.
Door NoaKaj
#2669253
Het zijn kleine plaatjes, maar als je naar deze pagina gaat, zie je aan de linkerkant twee foto's van de worsten. Links is de nieuwe verpakking, rechts de oude: http://www.haaksbarf.eu/html/waarom_haaks_barf__.html

Mijn katten waren dol op konijn en rund in de oude verpakking. De nieuwe rund stinkt en mijn katten gaan collectief in hongerstaking als ik het ze voorschotel. Omdat mijn leverancier nog een paar kilo "oude" rund had, heb ik een goede test kunnen doen. Oude rund: yummie, binnen een half uur op. Nieuwe rund: zelfs nadat het was vermengd met Sheba kon ik de volgende dag de helft weggooien.

Ik heb nog geen nieuwe verpakking konijn gehad, maar als ik het zo hoor, denk ik dat dat ook niet gaat gebeuren. Dank je Jacoba, fijn om te horen dat ik niet de enige ben met deze ervaring.
Door Jacoba
#2816025
Heeft iemand recent nog positieve ervaringen (lees: katten eten het weer graag) met konijn en eend? Ik heb het al een tijdje niet meer durven kopen.
Gebruikersavatar
Door cath
#2816046
Het is toch wel, spijtig dat alles slechter wordt, het is zo met alles tegenwoordig!
ik denk soms ook als ik zo'n kvv rollen koop, wat draaien  ze er alllemaal door?
ik twijfel of ik het nog wel koop, ik neem  gewoonlijk tinlo.
ik merk wel altijd op als ik het zelf gemalen heb dat ze het  superlekker vinden.

het is nochtans zo makkelijk, maar ik weet het effe niet meer, zeker niet na deze verhalen!
Ik denk dat ik zelf verder blijf malen voor mijn  schatjes. :) dan weetnik tenminste wat ze eten.


gr




Cath
Door NoaKaj
#2816073
Nieuwe lichting Konijn en Rund (na de allereerste levering waar ik een klacht over heb ingediend) vinden ze bij mij weer lekker. Het stonk zo vreselijk dat ik me af heb gevraagd of er geen pens doorheen was gemalen.

Eend eten ze bij mij van geen enkel merk dus daar kan ik je niet mee helpen.
Door spikkel
#2816212
Toen net de nieuwe lichting er was, stonk de rund vreselijk, de kip was snot. Ook een klacht gemaild, het antwoord was, dat ze er mee bezig waren, en dat het niet ging zoals ze dat wilden. Ik heb het een poos niet gehad, maar een aantal weken weer in huis. Rund is lekker(ziet er ook goed uit) konijn is jammie, eend is nog meer jammie.
Hier krijgen ze niet zoveel Kvv maar meer barf. Om zelf te malen vind ik dan niet echt een optie, hoewel ik het af en toe wel doe.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door