Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Jinxy
#323141
Ha ha, zie dat ik niet alleen ben in mijn prinsessenprobleem ;D

Ga gewoon wat heel gemeens doen ::)
Volgende week ben ik alleen thuis en kan ik er dus een beetje beter op toezien wat gebeurd.
Mijn lieve prinsesje krijgt dan een bakje vlees en dan bekijkt ze het maar eventjes. 8) Zal het eerst mengen met wat ´pouch zakjes vlees´.

Heb al vanalles geprobeerd, warm, koud, vis, kip, rund, gemengd met god weet wat allemaal.
Nadeel echter, brokjes vindt ze nu ook niet meer het je van het(of toch vooruitgang?) Ze eet dus nu voornamelijk brokjes maar echt tegen wil en dank. Ze heeft reserves zat, daar niet van.
Ze loopt constant te mauwen als de honden eten krijgen. Dan krijgt zij natuurlijk ook wat en laat ze het staan!!! Snap je dat nou!
Honden natuurlijk helemaal maf, want er staat nog wat vlees op de kattenkrabpaal. Stressssssss

Pff katten....You gotta love them...(anders wordt je er gek van) ;)

P.S. ze heeft liever slagroom ;D (gejat van de taart)
Door Comet
#323150
Nelly schreef: Heb ook al te vroeg gejuicht ::) Bibi voor de honden eet Zipper wel, CB voor katten is inmiddels uit de gratie. Mistral neemt af en toe een hapje bibi, verder houdt hij het vooralsnog bij brokjes....Nou ja, dan bewaar ik de katten CB maar voor S.R., en haal ik maar wat taurine-capsules voor die 2 ouwetjes. Bibi is altijd nog beter dan brokkies en blikken-meuk. En ga toch kijken of ik ze zover krijg dat ze hart, kuikens e.d. willen gaan eten.
en SR eet het wel hoor, als het kan met mijn vingers erbij
Door Nelly
#326334
Comet schreef: en SR eet het wel hoor, als het kan met mijn vingers erbij
Kijk dat is nou goed nieuws! Nee, bedoel niet die vingers, maar dat S.R. graag cb eet. ;D Ga ik strakkies ook proberen oftie kuikens wil eten.
#326380
Nelly schreef: Heb voor morgen runderhart voor de katten, zal mij benieuwen..... :-\
Dat eten ze bij mij dus wel, tot mijn verbijstering. Evenals kopvlees *knaagkauwscheur*. Moet allemaal wel vers zijn, oud is blèh.
Kuikens heb ik nog niet geprobeerd, te mutsig. Wel gekocht maar aan de honden gevoerd, volgens de methode zeeleeuw *werp**vang**slik**weg*
Door Jinxy
#326401
START GEMENE BAASJES WEEK!!

Vanaf nu gaat de gemene baasjes week in.
Fief heeft gelukkig begin afgelopen week al besloten dat CB eend toch wel lekker is. Ze at het vlees en liet de brokjes voor wat ze waren...
Ik ben nu weg en er staat een ´heerlijk´bakje CB op de krabpaal.
De honden heb ik mee dus die vreten het ook niet stiekem op.
Ben benieuwd of ze straks nog wat over heeft .

Hoop dus echt dat ik binnenkort àlle brokken uit huis kan gooien, behalve die voor de konijnen. Die vinden vlees toch niet echt hun ding, rare beesten ook.. ;)
Door Nelly
#326715
Zip en Mistral hebben hun runderhart heerlijk opgesmuld :D Moest Zip zelfs ff afremmen, anders had Mistral niks meer gekregen :P Gemalen kip en spiervlees lusten ze ook, dus we komen al verder :D
Door Jinxy
#327471
Jep, hier begint het ook te lukken.
CB (ja, sorry wel voor de hond, kat wil ze niet) Lam en rijst, kip en rijst en eend en rijst is toch wel lekker...
Vooral nadat het overgoten is met wat heet water.
Als het wat papperiger is dan gaat het dus toch wel.
Gaat dus de goede richting uit.
Brokjes zijn al van de baan vanaf zaterdag..
Door Nelly
#327487
Zipper ruikt 's aan de brokjes (die er nog altijd staan voor Mistral, die wat magertjes is), kijkt me dan aan en vraagt of ik niks beters heb? Hele goeie ontwikkeling dus. Ga dalijk weer eens op pad om te kijken of ik nog wat lekkers kan scoren voor m'n roofdieren ;D
Door Jinxy
#329403
Nou ja, ongeloofelijk. :o
Had gisteren vlees vergeten uit te leggen en Fief zat te mauwen om eten.
Heb ik maar effe snel de brokjes terug gezet. :-[
En wat denk je? Ze hoeft het niet meer! ;D
Vanaf nu is CB Natuurvoeding?!(snap je dat nou) het lekkerst, dan kip en eend maar de lam is niet zo mjammie.

Dusssss de vogeltjes zijn veilig.
(volgens mij ook al lang en breed uitgevlogen maar afijn) ;)

Dus vanaf nu is Fievel ook weer officieel een roofdier 8)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door