Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Gaby
#20861
Zelf geef ik mijn honden en katten Carnibest. Het geeft me een goed gevoel te weten dat ze goede voeding binnenkrijgen en dat ik mij daar geen zorgen over hoef te maken.
Ik werk zelf op een dierenartsenpraktijk en deze dierenarts had eerder nog nooit van 'barf' gehoord.
Zo af en toe komt het onderwerp voeding weer ter sprake en dat vind ik wel leuk, aan de andere kant baal ik dan wel eens dat ik niet iets meer weet, en had ik stiekem Lizzy of Paul even bij me om mijn inbreng beter te beargumenteren ;D.
Laatst zei mijn d.a. dat ik wel een folder van Carnibest mocht meenemen en dat heb ik toen gedaan.
Hij heeft dit doorgelezen en zei dat het hem een goed voer leek, maar dat het geen wonderen doet en dat vind ik wel...

Nu, zo'n anderhalve week later krijg ik een mailtje van een klant van de praktijk met een kat met nierfalen die haar kat wat betere voeding wil geven en hij had haar naar mij doorgestuurd voor Carnibest!!
Helemaal geweldig vond ik dat.

Ik ben echt trots op mijn d.a. en hoop dat wanneer de resultaten inderdaad goed zijn en hij ziet hoe goed dat gaat dat hij toch steeds meer vers vlees wil gaan adviseren.

Het is misschien een spelt in een hooiberg maar ik vind het weer een stap vooruit.

gr. Gaby
Door ine
#20879
Jeetje, wat leuk!!!
Het begint met een druppel, maar kan best een rivier worden!!
Je Da heeft ook collega's, daar zal hij ook mee praten, als blijkt, dat CB helpt bij deze kat!!
Duimen, dat die kat er goed op vooruit gaat!!! ;)
Laatst gewijzigd door ine op do 06 nov 2003, 00:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sylvia
#20881
Gaby.........we zijn trots op je! ;D

Je hebt je DA aangezet tot nadenken over voeding,misschien nog niet aangezet tot onderzoekend denken ,maar wel aangezet tot erover willen nadenken en het willen proberen.Inderdaad net wat Ine zegt,nu maar hopen dat die kat er snel van opknapt (en dat hij het wil eten)
Door Gaby
#21267
Ja inderdaad, ik hoop ook dat hij het wil eten. Ik heb alle tips bedacht die ik maar kon bedenken, nu maar hopen dat het helpt.

Ze zou me in ieder geval op de hoogte houden dus ik ben benieuwd.
Door jeanne
#22474
ff iets anders,
Gaby, is het toeval dat je kat en hond bijna identieke aftekeningen hebben ;D Vind het wel grappig
Door Gaby
#22590
jeanne schreef: ff iets anders,
Gaby, is het toeval dat je kat en hond bijna identieke aftekeningen hebben ;D Vind het wel grappig
Geining hè?
Mijn Border Collie kat noem ik haar.
Ik heb het dus wel een beetje expres gedaan, deze keer, ik heb namelijk nog meer katten.

Groetjes Gaby
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door