Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door sylvia
#312882
yava schreef: sorry foutje van mij moet een ander merk zijn niet bibi maar ben even de naam vergeten.
volgens mij bestaat er geen kvv met vissmaak ???
Gebruikersavatar
Door sylvia
#313051
yava schreef: Sylvia

Jawel hoor het is van Bandit. Kost iets van 2.95 voor een klein bakje.
aaaahhh oke

is dat nieuw ???
Gebruikersavatar
Door sylvia
#313077
geer schreef: Yep...Bandit heeft inderdaad sinds een tijdje een vismix voor de kat...
staat nog niet op de site, of heb ik niet goed gekeken ???
Door Loeka
#313088
geer schreef: Yep...Bandit heeft inderdaad sinds een tijdje een vismix voor de kat...
Wow vismix! Die wil ik ook ;D ;D
Door Loeka
#313394
sylvia schreef: bij de visboer kom je ook een eind hoor ;D
Ja is waar, heb ook een lading sardientjes in de vriezer liggen. Maar ik dacht meer voor de kleintjes.

Hahaha, terwijl ik het schrijf bedenk ik dat ze best al wel aan een hele kunnen beginnen. Ze hebben allemaal al een groot stuk vlees gehad, op 1 na hebben ze dat allemaal keurig opgekluifd :D Er zater er zelfs al een paar flink te grommen. Een andere heeft een extra stukje gepikt en rende er mee weg! :o
Gebruikersavatar
Door sylvia
#313406
Loeka schreef: Ja is waar, heb ook een lading sardientjes in de vriezer liggen. Maar ik dacht meer voor de kleintjes.

Hahaha, terwijl ik het schrijf bedenk ik dat ze best al wel aan een hele kunnen beginnen. Ze hebben allemaal al een groot stuk vlees gehad, op 1 na hebben ze dat allemaal keurig opgekluifd :D Er zater er zelfs al een paar flink te grommen. Een andere heeft een extra stukje gepikt en rende er mee weg! :o
lachen he ;D
Door Lisa
#317064
amber2 schreef: Laatste hoorde ik ook nog van iemand die juist van blikvoer naar brokken is overgestapt voor haar katten, omdat ze dacht dat dat beter zou zijn.
Zo vertelt de dierenarts van mijn buurvrouw dat brokken het beste voer is en blikvoer ze niet meer moet geven dat is maar verwennerij. Heb haar wel gezegd dat blikvoer juist veel vocht bevat bladiebla als voorzet, maar dat werd al niet opgepikt helaas.
Door Mevroi Kruim
#317148
Yep, zei mijn dierenarts ook altijd, want blikken da's 90% water en daar betaal je dan dik voor, en brokken zijn goed voor de tanden want daar kauwen ze op. En ik dat braaf voor zoete koek slikken >:(
Ze hadden brakke gebitten, vooral de ouwetjes, en na verloop van tijd blaasgruis en nierstenen en akelige blaasontstekingen, maar dat lag niet aan het voer, nee hoor!
Door Marieke
#324131
wat is het toch absurd eigenlijk :o Je zou toch verwachten dat dierenartsen nádenken over wat ze adviseren ??? stelletje sufkoppen
Door Truus
#324132
Marieke schreef: wat is het toch absurd eigenlijk :o Je zou toch verwachten dat dierenartsen nádenken over wat ze adviseren ??? stelletje sufkoppen
Het blijkt dat ze heel weinig voedingsleer krijgen bovendien verdienen ze enorm veel op de zakken brokken en tevens is het klantenbinding :-\.
Wel erg als de klant niet beter weet :'(
Door An
#324953
Kruimel schreef: Yep, zei mijn dierenarts ook altijd, want blikken da's 90% water en daar betaal je dan dik voor
Is een beetje een rare theorie he...gaat toch ook op voor ons eten? Dus mensen ook alleen nog maar corn flakes ( sommige lijken zelfs op brokken....hahaha) want een stukkie vlees of een stuk fuit of groente das alleen maar duur water? dat slaat toch nergens op...
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door