Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door koekje
#2429678
Anders zou je bij hele hoge nood en geen winkel/(islam)slager of kvv in de buurt bij een andere BP'er kunnen winkelen. Even oproepje in V&A met wat je nodig hebt.
Door Naomi25
#2436752
Bedankt allemaal voor de tips! Heb wat smuldier gecombineerd met wat dingetjes van de supermarkt.
Hij heeft het overleefd :)

Vandaag bij bij doggy barn wat vleesjes gehaald. Pffff wat een werk uiteindelijk zeg. Alles hakken, snijden en in de zakjes doen. Ben ruim twee uur bezig geweest voor 1 kat! Maar ligt nu voor 40 dagen in de vriezer dus meneer kan met een gerust hart zijn vleesjes eten. Hij vond het erg spannend wat ik allemaal aan het doen was!

Kmoet maar even kijken of hij de eendenvleugels en kippenrug (paar keer geknipt) weg krijgt anders even meppen  8)
Door Mowgli
#2441833
Naomi25 schreef: Bedankt allemaal voor de tips! Heb wat smuldier gecombineerd met wat dingetjes van de supermarkt.
Hij heeft het overleefd :)

Vandaag bij bij doggy barn wat vleesjes gehaald. Pffff wat een werk uiteindelijk zeg. Alles hakken, snijden en in de zakjes doen. Ben ruim twee uur bezig geweest voor 1 kat! Maar ligt nu voor 40 dagen in de vriezer dus meneer kan met een gerust hart zijn vleesjes eten. Hij vond het erg spannend wat ik allemaal aan het doen was!

Kmoet maar even kijken of hij de eendenvleugels en kippenrug (paar keer geknipt) weg krijgt anders even meppen 8)
ik vind het altijd heerlijk ontspannend werk als ik voor Mowgli aan het portioneren en verpakken ben. Ik doe dit het liefst 's avonds als ik alleen thuis ben. Heerlijk rustig, lekker muziekje aan en mijn gedachten op de vrije loop laten gaan.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9100 met Tapatalk
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door