Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Annemarie Rijnveld
#2295415
Ja, snap ik, maar ik bedoelde met ''heel'': niet verdeeld in stukken, vandaar mijn toevoeging van jasje enz.

Idd zegt deze amerikaanse DA ook, dat honden een zeer zuur maagmilieu hebben, waarin de bacterien bijna allemaal doodgaan.
In feite spreekt zij zich een beetje tegen, als ze met klem aanraadt al het vlees eerst in te vriezen of misschien eerder bedoeld als preventie?
Door fem fatale
#2295446
Ik weet ook niet hoe ze in de US aan hun prooi komen. Als dat roadkill is, of gejaagd wordt zou ik ook voorzichtiger zijn. En daar komen ook gewoon gevaarlijke parasieten voor, hier valt dat wel mee.
Door fem fatale
#2295528
Over parasieten kan de dierenarts je meer vertellen, maar iets invriezen (volgens mij houden we hier 2 weken aan, iig voor vis) kan sowieso nooit kwaad. Met voedsel voor humane comsumptie is dat volgens mij niet nodig, dat wordt volgens mij parasietvrij gekweekt.
Door Annemarie Rijnveld
#2295541
Ik denk dat mijn dierenarts een rolberoerte krijgt als zij hoort dat ik ben begonnen met barfen!!!!
Hier in Italie is dat iets heel nieuws, en van de 100 Da-ers zijn er 99,99 absoluut tegen.
Enkele verlichte zielen willen dan nog wel licht aangebakken vlees toestaan, maar verder gaat men toch niet. Ik steun dus compleet op jullie adviezen, waar ik dankbaar gebruik van maak.
Door fem fatale
#2295722
Dat hoef je niet te vertellen, je kunt gewoon vragen wat er voorkomt. (Al kun je dat vast ook googlen, mijn DA heeft een poster in de wachtkamer hangen wat waar voorkomt.)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door