Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

#3211163
Daantje schreef: Winston heeft in totaal 8 weken bijna aaneengesloten doxicycline gehad , maar het heeft te weinig effect gehad :(
Omdat het mogelijk chronisch is, kom je er niet zo makkelijk meer van af. En is 1 ab kuur van 8 wk weinig.
Hoe snel is eigelijk getest na de ab kuur?
Daantje schreef:Dankje Rosmin voor de tip .
Ik betwijfel echter na het lezen of dit effectief zal zijn voor de anaplasma bacterie, maar ik ga er zeker achteraan om hier verdere info over te krijgen :)
Het klopt wat rosmin zegt. Het is echt vervelend dat het buitenlandse hondenforum nu echt uit de lucht is.
http://www.uu.nl/sites/default/files/dg ... eistof.pdf

Er is heel veel verschil in de behandeling hiermee. Spanje geeft bijna de dubbele hoeveelheid als nederland en engeland. Spanje zegt 2x na met 10 dagen ertussen, Nederland en engeland zeggen 14 dagen ertussen. Ik heb bij lita ervoor gekozen de ervaring van spanje aan te houden.
#3211570
petralita schreef:Omdat het mogelijk chronisch is, kom je er niet zo makkelijk meer van af. En is 1 ab kuur van 8 wk weinig.

Hoelang hou je dan aan bij chronische Ehrlichia?
Mijn da vindt 8 weken in eerste instantie genoeg... en dan na 3-6 maanden vanaf start kuur testen . :-\
 Terug naar “Bibliotheek Medisch”

Barfplaats wordt gesponsord door