Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

#3325042
Nee, dat eerste bericht van mij is oud hoor! Ik geef Golden Paste. Dus ik maak echt pasta van kurkuma, olijfolie en zwarte peper gemalen. En dan krijgen ze hier 1 theelepel per dag per hond. Een koffielepel is inderdaad groter. Daar zou ik 1/4 van nemen. Liefst geef je trouwens meerdere keren per dag de Golden Paste. Want het lichaam neemt het snel op en het is dan ook weer snel uit het lichaam.
#3383839
Nou heel het topic doorgespit de afgelopen dagen. Zoë is inmiddels 10 jaar oud en wil niet graag wandelen de laatste weken. Nou kan ze ook niet heel goed tegen warm weer, maar ik wilde de golden paste voor haar gaan proberen. Afgelopen zondag de pasta gemaakt en ook begonnen met geven. Vanmorgen had ze er echt de vaart in. Geen idee of dat al aan de golden paste kan liggen na twee dagen. Ik merk wel dat ze er scheetjes van moet laten. Ik gaf een theelepel per dag. Ze weegt 18.5 kilo. Misschien is dat dan iets teveel.
Ze krijgt maar 1x per dag eten. Hoe geven de mensen die 1x per dag voeren de pasta?
 Terug naar “Bibliotheek Medisch”

Barfplaats wordt gesponsord door