Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

#2609866
verdo.....moet nu elke eventuele tegenvaller bij jullie voorvallen. Hopelijk is de nacht vlot verlopen en heb je wat kunnen slapen want dat zal je nodig hebben.
Bedankt dat je ondanks alles toch ook noch ons op de hoogte wil houden.

We duimen hier gewoon door, kaars voor Biscuit brand.
Heel veel sterkte voor iedereen daar.


:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
voor al die fijne mensen die daar voor Biscuit en haar pups en tegelijk ook voor Lizzy en Leo zorgen.
#2609867
zo ik lag om 21 uur te bed en ben in diepe slaap gevallen , ik ga er nu weer tegenaan . We hopen en gaan uit van een gezapig dagje waar we ons gewoon gek rennen achter pups , Biscuit haar wonden , huishouden ...noem maar op . Vandaag nemen we geen genoegen meer met spuiters , koorts en alle andere ellende die we zouden kunnen bedenken , nee vandaag gaan we de ladder opklimmen en op naar herstel !
#2609869
henneke schreef: zo ik lag om 21 uur te bed en ben in diepe slaap gevallen , ik ga er nu weer tegenaan . We hopen en gaan uit van een gezapig dagje waar we ons gewoon gek rennen achter pups , Biscuit haar wonden , huishouden ...noem maar op . Vandaag nemen we geen genoegen meer met spuiters , koorts en alle andere ellende die we zouden kunnen bedenken , nee vandaag gaan we de ladder opklimmen en op naar herstel !
goed plan! Toppers zijn jullie, allemaal! :-*
#2609870
henneke schreef: zo ik lag om 21 uur te bed en ben in diepe slaap gevallen , ik ga er nu weer tegenaan . We hopen en gaan uit van een gezapig dagje waar we ons gewoon gek rennen achter pups , Biscuit haar wonden , huishouden ...noem maar op . Vandaag nemen we geen genoegen meer met spuiters , koorts en alle andere ellende die we zouden kunnen bedenken , nee vandaag gaan we de ladder opklimmen en op naar herstel !
Jullie gaan dat daar weer ongetwijfeld schitterend doen, probeer ook wat te genieten zodat jullie batterijen opgeladen blijven.
GO-GO Biscuit-team.
#2609883
Allemachtig wat een Rollercoaster zitten jullie in. :'( :'( :'( :'(
Maar wat een geweldige mensen zijn jullie en de helpers.
Dit is met geen geld te betalen en woorden zullen idd ook naar je gevoel altijd te weinig  zijn.
Maar ik weet zeker dat ze niet eens dankbaarheid willen hebben. Het enigste wat hun willen is dat Biscuit dit allemaal overleeft.
En de puppen mooie lieve spikkels worden, maar dat kan al niet anders met zo'n moeder en verzorgers.

Mensen ik wil jullie allemaal een hele dikke knuffel geven en hoop dat jullie vandaag veel lol hebben met de puppen. :circle: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
 Terug naar “Bibliotheek Medisch”

Barfplaats wordt gesponsord door