Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

#2611688
Angelique schreef: Daar kun je niets aan doen Hen, ze kunnen zich ook verslikken in borstvoeding. Niet schuldig voelen please, je doet zo goed werk, dit is pech. :( kötpech, dat wel weer, maar je doet er niets aan.

Duimen draaien voor Uk :-*
dat weet ik wel hoor , op mijn werk heb ik jaren op een groep met meervoudig complex gehandicapten gewerkt van zeer laag niveau een verslik pneumonie lag daar ook altijd om een hoekje te kijken hoe erg je ook je best doet het gebeurd maar ik zou mezelf een raar mens vinden als ik er geen moeite mee zou hebben dat het gebeurd in "mijn dienst " zelfs na 31 jaar werk haat ik dit soort ellendige dingen !
dat wil niet zeggen dat ik er nu als een wrak bijloop hoor als het zo uit komt fles ik ukje gewoon weer , geen zorgen over mij :-*
#2611698
kaszi schreef: Oh ben weer even weg en het houdt maar niet op bij jullie!!!

Hoop dat ukkepuk zich al wat beter voelt.

Heb je al gehoord over druppelvoeden? Is heel intensief (alsof jullie het nog niet druk genoeg hebben) maar heel veilig. Kunnen ze zich niet verslikken want met flesjes zie je toch vaak dat ze dat doen en er dan blaasjes melk door het neusje komt.

Druppelvoeden doe je met een spuitje en telkens een druppeltje of 2-3 op het tongetje en dan doorslikken en het volgende.

Ik duim nog steeds voor jullie.
Ja, Dorothea heeft het me net uitgelegd en ik had er wel over gelezen. Maar Ukkie drinkt nu 20 ml per maaltijd, 8 keer per dag. Ik ben zo bang dat dit geen haalbare kaart is met druipelvoeding?

(Ukkie leeft dus nog en hij heeft vannacht en vanmorgen wel wat gedronken en was het er totaaaaaal niet mee eens dat ik hem weer van de fles haalde).
#2611699
Fijn te lezen dat hij de nacht is doorgekomen en nog goed eet :-* Kaarsjes branden voor een voorspoedig herstel van mams en uk, voor de gezondheid van de andere pups en ook eentje voor wat extra kracht en energie voor jullie en alle hulptroepen :-* :bigarmhug:
#2611700
Lizzy schreef: Ja, Dorothea heeft het me net uitgelegd en ik had er wel over gelezen. Maar Ukkie drinkt nu 20 ml per maaltijd, 8 keer per dag. Ik ben zo bang dat dit geen haalbare kaart is met druipelvoeding?

(Ukkie leeft dus nog en hij heeft vannacht en vanmorgen wel wat gedronken en was het er totaaaaaal niet mee eens dat ik hem weer van de fles haalde).
Fijn te lezen dat Uk nog steeds babbels heeft, dat lijkt me een goed teken :-*
#2611714
Lizzy schreef: Ja, Dorothea heeft het me net uitgelegd en ik had er wel over gelezen. Maar Ukkie drinkt nu 20 ml per maaltijd, 8 keer per dag. Ik ben zo bang dat dit geen haalbare kaart is met druipelvoeding?

(Ukkie leeft dus nog en hij heeft vannacht en vanmorgen wel wat gedronken en was het er totaaaaaal niet mee eens dat ik hem weer van de fles haalde).

Kijk, dat zijn de betere berichten, Ukkie laar d'r willetje zien!
 Terug naar “Bibliotheek Medisch”

Barfplaats wordt gesponsord door