Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

#2620912
Geen actieve forummer hier maar ik moet toch echt even zeggen dat de 'spikkeltjes' om op te vreten zijn!  :smitten: Wat zijn ze lief en mooi  :smitten: Ik vind die zwarte oortjes zo grappig, het doet me altijd aan Pongo van de 101 dalmatiers denken  :shy: :biggrin2:
Ontzettend fijn om te lezen dat het ondertussen zoveel beter gaat, wat hebben jullie veel meegemaakt zeg niet te geloven... Veel geluk met het nest en mams!
#2620915
Thea schreef: Ik zit ook te kijken.
Maar wat is de werpkist GROOT geworden. En zie allemaal tralies waar jullie achter staan, maar toch met je arm in de bak kunnen :-[
Ik snap het allemaal niet :'( Volgens mij is jullie woonkamer nu 1 grote kennel ;)
Om de werpkist staan kennelpaneeltjes :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Lizzy op do 07 mar 2013, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
#2620922
Lizzy schreef: Om de werpkist staan kennelpaneeltjes :biggrin2:
Ja zie het nu de werpkist staat aan de zijkant met de openning naae de kennelpanelen en die zijn wat hoger. Maar zit geen dak op en aan de onderkant hebben jullie houtplaten zodat ze niet met pootjes bv tussen kunnen komen ;D

Nu heb ik er een beeld bij ;)
#2620928
Ook hier opluchting dat het zo goed is afgelopen.
En ik zit een paar keer per dag op de webcam te kijken naar het grut.
Ze leken mij al zo groot totdat er een reuze hond in beeld kwam en dat was mams.
En toen waren het helemaal niet van de grote pups  :)
Ik ben als een blok gevallen voor hun voetjes. Die rose zooltjes en teentjes, zoooooo lief.
Het is een prachtig mooi stel, alsnog gefeliciteerd.
#2620938
Lizzy schreef: Ik ook :-X

Ik weet niet meer op welke pagina het was, dat je schreef dat Biscuit jou zo kwispelend en blij tegemoet rende van de week. Het is toch prachtig, hoe mijn beide honden na zulke grote medische problemen een diepe liefde voor jou hebben ontwikkeld nadat je ze beide intensief hebt behandeld/verzorgt!! Lingie denkt nog steeds "Ohwwwwwwwwwwwww, daar is mijn reddende engel" en nu heb je er twee hier, die zo op je afrennen :'( :-* !
Nou het is jammer dat er zoveel ellende aan vooraf is gegaan, dan had ik liever zo'n kuitenbijtertje als Pinkel zonder medische voorgeschiedenis. ;)
 Terug naar “Bibliotheek Medisch”

Barfplaats wordt gesponsord door