Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

#2620035
Angelique schreef: Ja zo gaat dat :biggrin2: echt een wereld van verschil met als je pups met een bak gewelde brokken bezig ziet.
Ja mooi is dat, de eerste keer dat ik pups als aasgieren op een bak vlees af zag stormen, wist ik niet wat ik zag. :o
Stuk wilde gisteren trouwens al het eten van Biscuit stelen. :biggrin2:
#2620045
*Dorothea* schreef: Ja mooi is dat, de eerste keer dat ik pups als aasgieren op een bak vlees af zag stormen, wist ik niet wat ik zag. :o
Stuk wilde gisteren trouwens al het eten van Biscuit stelen. :biggrin2:
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Zo, het vlees is op en nu lekker pootjebaden in de melk. :smitten:
#2620056
Lizzy schreef: OK. Ik heb onze puppen vandaag gemalen spiervlees gegeven. En dat hoef je ze helemaaaaaaaaaaal niet uit te leggen. Dat snappen ze METEEN! Kijk, ik had liever nog 5 dagen gewacht met vlees, dan waren ze 4 weken en dat was perfect geweest. Maar ach, niks is hier perfect dus kan dit er ook nog wel bij... Het spul heeft gewoon niet meer genoeg aan melk. Ze zijn gevuld na de melk en na 1 uur zijn de buikjes weer leeg. Dus vandaag gemalen bio kipfilet en bio rundvlees in de troggen gedaan en zonder enig probleem vreet het gespuis de bakken tot op de laatste kruimel leeg. En wat denk je? Mooi voldaan en volle buikjes, ook na 2 uur. Echte barfpuppen!
Hahaha, wat een geweldig verhaal! Als barfgoeroe moet dit toch het perfecte bewijs zijn van alles waar je op voedingsgebied voor staat!
#2620069
Lizzy schreef: OK. Ik heb onze puppen vandaag gemalen spiervlees gegeven. En dat hoef je ze helemaaaaaaaaaaal niet uit te leggen. Dat snappen ze METEEN!
Geweldig !! Goed gedaan Lizzy ! :-*

Ik had ook die ervaring... melk en pap was een vieze kliederzooi...
en gemalen vlees ging er super in- alsof ze wisten dat het goed voor ze was !!!

Ik gaf mijn pups kleine beetjes vlees totdat je ziet dat de ontlasting goed is overgeschakeld van licht gele melk poep naar donkere vlees poep.
Dat duurt soms 2 of 3 dagen. Daarna ben ik de hoeveelheid vlees gaan opvoeren. Succes !
 Terug naar “Bibliotheek Medisch”

Barfplaats wordt gesponsord door