Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

#2619467
Gewoon met een beetje vlees beginnen, heb ik ook bij flessen kinders gedaan vanaf 3 1/2 week om mezelf een beetje te ontlasten, en om niet de hele dag te struikelen over mijn wallen. :biggrin2:
Hiet heeft ook nooit een pup er iets van over gehouden.
Jezus 11 pups aan de fles als ik er nog aan denk. :o
#2619504
Ik denk (alle goede adviezen ten spijt) dat Lizzy op haar gevoel af moet gaan.Ze moet er zelf helemaal achter staan hoe de pups het best te voeden,en dat lijkt me een hele verantwoordelijkheid.
Natuurlijk zal ze wel veel hebben aan de leidraden die andere fokkers haar geven,maar haar gevoel en intuitie moeten goed zijn. Dan komt het vast helemaal goed!
#2619616
Voor Door van Door:
(deze foto's heeft Dorothea gisteren gemaakt - ik heb nog veel meer mooie foto's maar ik moet ze nog selecteren en een keer op de website zetten):

Neeltje. Diegene die haar baasje wordt, mag in zijn/haar handen knijpen. Ze is zooo lief....
Afbeelding

Neeltje:
Afbeelding

Neeltje:
Afbeelding

Neeltje:
Afbeelding

"Nee! Ik wil nog steeds niet op de foto! Signed: Uk". - Saskia - need your advise!
Afbeelding

Man in Black.
Afbeelding

Man in Black again:
Afbeelding

Prachtige mooie Sookie (uitgesproken als Soekie):
Afbeelding

Attitude is Everything Lekker Stuk:
Afbeelding

Neeltje:
Afbeelding

Sita in het zonnetje, gaaaaaaaaaap:
Afbeelding

Wat een plaatje he.....!
Afbeelding

En nu wat hoopjes pup:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
 Terug naar “Bibliotheek Medisch”

Barfplaats wordt gesponsord door