Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door ChantalKrijn
#2275001
judith1967 schreef: Oh kijk super!!!!!
Nou ik ga tzt hier in de buurt ook even navragen,wordt dat niks dan hou ik mij aanbevolen voor het adres ;)
Ze zijn niet echt pro vers ofzo, maarja daar valt dan wel overheen te komen want hij kraakte het ook helemaal niet af. Hij zei alleen dat ze weinig tot geen tandstaan had en toen zei ik ja want ze krijgt vers 8) En toen zei hij alleen ok :biggrin2:
Dit is hun website: http://www.dierenkliniekspijkenisse.nl
Door Ramses1
#2275005
alleen weil enten is toch niet zo'n bijzonder verzoek?
Jullie enten dus wel alleen weil op verzoek?
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2275018
Suzanne schreef: Kennelijk wel, want de DA's in mijn omgeving geven aan "dakannie" ;-)
Of, wat ik veel om me heen hoor, is dat ze ZEGGEN dat het gaat gebeuren zoals de klant wil om dan toch meer dingen te enten, waar men pas achter komt als het boekje wordt afgetekend.

3 x navragen dus, ook vlak voordat die spuit erin gaat of het flesje wordt gepakt. Heel expcliciet nog een keer zeggen dat je echt en heus alleen Weil wilt.

Suzanne
Nou dan heb ik tot nu toe zeker bij 3 uitzonderlijk bijzondere praktijken gewerkt. Bij alle drie vaccineerden we eens in de 3 jaar de grote cocktail en de andere jaren alleen de weil. Eventueel aangevuld met kennelhoest, maar in overleg met de klant.
Door judith1967
#2276154
ChantalKrijn schreef: Ze zijn niet echt pro vers ofzo, maarja daar valt dan wel overheen te komen want hij kraakte het ook helemaal niet af. Hij zei alleen dat ze weinig tot geen tandstaan had en toen zei ik ja want ze krijgt vers 8) En toen zei hij alleen ok :biggrin2:
Dit is hun website: http://www.dierenkliniekspijkenisse.nl
He Thanks voor de link.
Mag ik nog wat brutaals vragen? :-[
Wat heb jij betaald?
Door evenstar
#2277113
Mijn DA in pijnacker ent ook Weil of Rabies apart. In Den Haag zit ook Brenda Ooms enkele dagen per week . Zij werkt samen met Tannetje in A'dam dus die kijkt al helemaal niet op van onze wensen wat betreft entingen  :)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door