Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Monique77
#2240789
Ik heb even een mailtje gestuurd of ik mijn titer afspraak kan cancellen (vind ik wel zo netjes)

Als dat kan zou ik heel graag hier aan mee willen doen  :)
Door Nynke
#2241010
Monique77 schreef: Ik heb even een mailtje gestuurd of ik mijn titer afspraak kan cancellen (vind ik wel zo netjes)

Als dat kan zou ik heel graag hier aan mee willen doen :)
Okido, laat maar weten wanneer je antwoord hebt, dan zet ik je op de lijst :) :)
Door ChantalKrijn
#2241013
Ik wil ook graag meedoen! Quinta moet eigenlijk in maart geent, maar dan wachten we wel even!

Dus ik met 1 hond, Tyke heeft vandaag zn laatste puppyprikje gehad dus die hoeft toch nog niet voorlopig.. Toch? Of is het wel handig om te doen?
Door Nynke
#2241018
ChantalKrijn schreef: Ik wil ook graag meedoen! Quinta moet eigenlijk in maart geent, maar dan wachten we wel even!

Dus ik met 1 hond, Tyke heeft vandaag zn laatste puppyprikje gehad dus die hoeft toch nog niet voorlopig.. Toch? Of is het wel handig om te doen?
Ik zou Tyke volgend jaar op zijn vroegst laten titeren :) en ik zet je erop met Quinta :)
Door Martine-Tom
#2243853
WillyP schreef: Even onder voorbehoud, maar ik wil me bij deze aanmelden, met één hond.
En ik ook ;)

Ook 1 hond, en als het kan graag aansluitend aangezien we samen komen ;)
Door Nynke
#2244346
Ik zet jullie er op  :) :)  laat alsjeblieft wel ruim van te voren, dus niet maar een paar dagen ;), weten of je wel of niet komt, zodat de planning er op aangepast kan worden  :)
Gebruikersavatar
Door WillyP
#2244500
Nynke schreef: Ik zet jullie er op :) :) laat alsjeblieft wel ruim van te voren, dus niet maar een paar dagen ;), weten of je wel of niet komt, zodat de planning er op aangepast kan worden :)
Doen we! Als je niks hoort dan komen we gewoon.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door