Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#2191215
Heel interessant inderdaad!! Zeker ook dat gegeven over vers over 4 generaties.

Helaas wil mijn huidige DA er niet aan geloven, dus moet ik een andere vinden die me hierin wel ondersteund  >:(
Iemand een goede omgeving Den Haag?
#2191383
Ja haha, dat hoorde ik inderdaad. Maar daarentegen wordt wel het statement gemaakt dat de beste (of veiligste? Kan me even niet meer herinneren) vaccinatie geen vaccinatie is. Nou ja, dan is titeren toch prima  ;)?
Door Alba
#2193271
Hmmm... ik vind het interessant en ben in het algemeen geneigd ermee in te stemmen. Dat God erbij gehaald wordt, staat me dan weer wat minder aan: dat mensen denken dat dingen door God bedoeld/bedacht/gegeven zijn vind ik prima maar voor mij geldt dat niet als een overtuigend argument :-\.

En op zich denk ik dat het idee van enten, even afgezien van dat entingen ook negatieve stoffen (kunnen?) bevatten zoals kwik, de mensheid toch ook wel een boel heeft bespaard. Er zijn toch ziektes waar 'we' nu geen/weinig last van hebben die voordat er een vaccin was hele bevolkingen uit roeide. Daar had God dus blijkbaar even niet aan gedacht ofzo :-[ :-\?
Het hele idee van enten en het lichaam een 'handvat' geven om bepaalde ziektes aan te kunnen vind ik helemaal niet raar of slecht. In die zin vind ik niet-enten dus niet beter dan wel enten.

Wat mij tegenstaat is het onnodig enten, maar als ik het goed begrijp is titeren volgens deze mevrouw ook geen geldige methode om te bepalen of de bloedwaardes goed genoeg zijn. Tannetje, wat vind/denk jij hiervan?

Lastig, ik hoopte dat dit filmpje eerder antwoorden zou geven, maar het roept bij mij meer vragen op :).
#2193335
Alba schreef: Hmmm... ik vind het interessant en ben in het algemeen geneigd ermee in te stemmen. Dat God erbij gehaald wordt, staat me dan weer wat minder aan: dat mensen denken dat dingen door God bedoeld/bedacht/gegeven zijn vind ik prima maar voor mij geldt dat niet als een overtuigend argument :-\.
Ik vond dat ook beduidend minder. Voor non gelovigen zoals ik is dat echt geen klinkend argument (sterker nog, ik ga er van achter mijn oren krabben).
En op zich denk ik dat het idee van enten, even afgezien van dat entingen ook negatieve stoffen (kunnen?) bevatten zoals kwik, de mensheid toch ook wel een boel heeft bespaard. Er zijn toch ziektes waar 'we' nu geen/weinig last van hebben die voordat er een vaccin was hele bevolkingen uit roeide. Daar had God dus blijkbaar even niet aan gedacht ofzo :-[ :-\?
Het hele idee van enten en het lichaam een 'handvat' geven om bepaalde ziektes aan te kunnen vind ik helemaal niet raar of slecht. In die zin vind ik niet-enten dus niet beter dan wel enten.
Ja. Nou. Als je het boek van Viera Scheibner leest (haar website: http://www.vierascheibner.org/) zou je de conclusie kunnen trekken dat dit ook niet persee het geval is..... Heel veel ziektes waar vaccines ons zogenaamd van gered hebben, waren al ver op hun retour. Haar boek 'vaccinatie' is buitengewoon interessant!
Wat mij tegenstaat is het onnodig enten, maar als ik het goed begrijp is titeren volgens deze mevrouw ook geen geldige methode om te bepalen of de bloedwaardes goed genoeg zijn. Tannetje, wat vind/denk jij hiervan?

Lastig, ik hoopte dat dit filmpje eerder antwoorden zou geven, maar het roept bij mij meer vragen op :).
Altijd goed :biggrin2:
#2193348
Er is verschil in TE veel vaccineren en helemaal NOOIT vaccineren..

Misschien ook intressant om te horen hoe Dr.Jean Dodds er over denkt..
vaccination protocol


vaccinations and thyroid..
# 1

# 2
Laatst gewijzigd door mahuni op ma 12 dec 2011, 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.
#2193769
Wat zij zegt over titeren klopt wel. Als er antilichamen zijn, zijn ze voor sommige ziektes duidelijk beschermd (zoals hondenziekte en parvo) Maar het is niet de enige vorm van bescherming. Dus titers betekent bescherming maar geen titers betekent niet "geen bescherming". Zolang je dat maar in gedachten houdt is het geen probleem, dat zegt ze zelf ook.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door