Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#2194768
Pauline schreef: Zet mij maar op je lijst Monique, rabiës voor J&J. Niet te vroeg ajb..... :-*

Reminder voor mezelf: doos kwartels voor Tannetje meenemen!!!!
en wss ook voor TS :D, maar dat moet ik dan even kijken (of mijn ogen niet weer groter zijn als mijn maag :biggrin2:)
#2196050
Heutink schreef: Hi Monique,

ik zou die 2 van mij ook graag eens willen laten titeren. Maar dit heb ik dus nog nooit laten doen en heb ook geen idee hoe dat daar dan te werk gaat e.d. ;)
er word een klein beetje bloed afgenomen, en hier worden de verschillende titers op getest
Voor een duidelijkere uitleg moet je Tannetje zelf even mailen
#2197174
Heutink schreef: Moet je dan zelf bepalen welke titers? Of kan dat daar ook in overleg gedaan worden. Je bent wel duidelijk genoeg hoor ;)heb er al wel wat over uitgezocht :)
zoek even op vaccicheck............... het gaat om parvo, hepatitus en hondenziekte. Je kunt niet kiezen, deze 3 worden gewoon allemaal in 1x getest
#2206258
Decibels schreef: ik zou eigenlijk ook wel een paar honden willen laten titeren.....maar Otterlo is me te ver weg.

Zijn er ook andere mogelijkheden?
Tannetje komt hier titeren. En "hier" is Beltrum, en Beltrum ligt in de Achterhoek ;)
Door Decibels
#2206277
*Monique schreef: Tannetje komt hier titeren. En "hier" is Beltrum, en Beltrum ligt in de Achterhoek ;)
Beltrum is vanuit Maarssen een aardig stukje rijden...

@Tannetje: waar doe je nog meer titer-bepaling?
#2206854
Decibels schreef: Beltrum is vanuit Maarssen een aardig stukje rijden...

@Tannetje: waar doe je nog meer titer-bepaling?
Ik woon in Vleuten en zou het,even als Marijke, best fijn vinden als Tannetje een keer in de buurt van Utrecht zou komen titeren.
Hoeveel hondjes moeten er minimaal komen?
#2206877
Fige schreef: Ik woon in Vleuten en zou het,even als Marijke, best fijn vinden als Tannetje een keer in de buurt van Utrecht zou komen titeren.
Hoeveel hondjes moeten er minimaal komen?
misschien even een ander topic openen, en even contact opnemen met Tannetje. Anders word dit topic een beetje onoverzichtelijk :-\
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door