Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#2174452
In de rabies vaccinatie zit aluminium. Ook een zenuwgif. Die zorgt voor veel gedragsproblemen. Als je bij de fidin kijkt, zie je  bij Intervet  dat er niets staat over aluminium. Terwijl ik een boekje heb, waar het wel in staat. Een andere fabrikant vermeldt  het wel. Je kunt dus de fidin niet vertrouwen, omdat ze alleen vermelden wat de fabrikant schrijft. Bij thimerosal vertelde Intervet mij dat er slechts sporen van thimerosal inzaten. Ook dat was gelogen. Dus: vertrouw geen fabrikant.
#2180080
Fidin heeft volgens mij niets met intervet te maken.

Dit staat nl op de site van Intervet

''Nobivac Rabies is an inactivated vaccine containing > 2 I.U. Rabies virus strain Pasteur RIV per dose. Also contains Aluminium phosphate as an adjuvant. 0.1 ml Thiomersal are added as a preservative.''
Laatst gewijzigd door qlimax1 op di 29 nov 2011, 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
#2181523
FIDIN is de belangenvereniging van Fabrikanten en Importeurs van Diergeneesmiddelen in Nederland.
Er staat ook bij een item, dat er bijsluiters te zien zouden zijn.
Maar de bijsluiter van Intervet (nu overgenomen) vertelt niet de waarheid. Net zoals er op de dierenartsbijsluiter voor Lepto niet staat dat er thimerosal in zit. Alleen via omwegen kom je er achter wat er echt in zit. En als er bij Rabies staat, dat er Thimerosal en Aluminium in zit, dan kun je weten dat het foute boel is. Dat de kans er is, dat je dier er iets neurologisch aan overhoudt. Dat veel mensen dat niet herkennen is een groot geluk voor de dierenartsen en de fabrikanten. Agressiviteit is een bekend bijverschijnsel van de rabiesvaccinatie. Er is in ieder geval 1 ras dat er zeer gevoelig voor is: de Weimaraner. Mijn jongste is door die ene spuit overgevoelig voor geluid.
Ieder neemt zijn beslissingen op basis van zijn of haar kennis van dit moment. En het feit dat er mensen zijn die zeggen dat zij nog nooit een vaccinatiereactie bij hun honden hebben opgemerkt, zegt m.i. alleen maar, dat ze nog niet veel weten.
Als ik in de uitzendingen van Cesar Millan veel agressieve honden zie en dat in Amerika Rabies verplicht is, dan weet ik genoeg.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door