Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door toscak
#2119187
Gisteren heb ik voor Bob zijn ontlasting opgestuurd naar Het Woud. Zojuist kreeg ik al de uitslag binnen. (Hihi, ik had Bobje opgeschreven  :biggrin2:)


Spoelworm -
Haakwormen -
Zweepwormen -
Lintworm -

Wormbestrijdingsadvies :
Bij Bobje zijn geen wormeitjes gevonden in de ontlasting. Prima!. Het is op dit moment niet nodig om Bobje
te behandelen.
Wij adviseren van Bobje een volgend ontlastingsonderzoek rond 15-01-2012. Tot die tijd verder niet
ontwormen.


Ik vind dit echt mooi en ben super trots! Onze stinkhond die de hele dag in de sloot ligt te banjeren, rauw eet en wat nog al niet meer... heeft dus helemaal geen pillen nodig. Vandaag heb ik die van James opgestuurd, dus misschien krijg ik daar morgen al resultaat van. Bij ons gaat er geen pil meer onnodig in!

EDIT: ook James kreeg hetzelfde bericht vandaag  8)
Laatst gewijzigd door toscak op wo 28 sep 2011, 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door aalsmeer
#2119356
toscak schreef: Gisteren heb ik voor Bob zijn ontlasting opgestuurd naar Het Woud. Zojuist kreeg ik al de uitslag binnen. (Hihi, ik had Bobje opgeschreven :biggrin2:)


Spoelworm -
Haakwormen -
Zweepwormen -
Lintworm -

Wormbestrijdingsadvies :
Bij Bobje zijn geen wormeitjes gevonden in de ontlasting. Prima!. Het is op dit moment niet nodig om Bobje
te behandelen.
Wij adviseren van Bobje een volgend ontlastingsonderzoek rond 15-01-2012. Tot die tijd verder niet
ontwormen.


Ik vind dit echt mooi en ben super trots! Onze stinkhond die de hele dag in de sloot ligt te banjeren, rauw eet en wat nog al niet meer... heeft dus helemaal geen pillen nodig. Vandaag heb ik die van James opgestuurd, dus misschien krijg ik daar morgen al resultaat van. Bij ons gaat er geen pil meer onnodig in!
ja daar wilde ik net een vraag over gaan stellen ;)
ik heb ze in al geen 5 jaar ontwormd.
en eigenlijk ook nooit ontlasting opestuurd :-[
kan ik idd ook wel is doen.

kan dat bij de reguliere da???
Door toscak
#2119548
Ik heb het ook bij dezelfde site als martine tom gedaan. MAar het kan vast ook bij de reguliere DA.

Ik vond het zelfs leuk :-[ :biggrin2:
Door Rianne145
#2119634
toscak schreef: Ik vond het zelfs leuk :-[ :biggrin2:
Leuk met een spateltje poep scheppen :P Wat zijn we toch verknipt hier op BP :biggrin2:.
Super uitslag!!!
Door toscak
#2119957
Rianne145 schreef: Leuk met een spateltje poep scheppen :P Wat zijn we toch verknipt hier op BP :biggrin2:.
Super uitslag!!!
Hahaa inderdaad
Door Deesje
#2124597
je hoeft geen 6 dagen ontlasting erin te stoppen....  :D ik heb er maar 1 postzegel opgeplakt..  8)


ik heb een tijd terug een inkoopactie voor wormonderzoeken gedaan, op zich zou je dat met een aantal bekenden/vrienden kunnen doen want de uitslag komt dan bij degene die ze inkoopt.. ik heb toen gewoon de mail naar iedereen doorgestuurd, scheelde toch wel aanzienlijk het werd 16,50 per test geloof ik...
Door toscak
#2125318
Deesje schreef: je hoeft geen 6 dagen ontlasting erin te stoppen.... :D ik heb er maar 1 postzegel opgeplakt.. 8)


ik heb een tijd terug een inkoopactie voor wormonderzoeken gedaan, op zich zou je dat met een aantal bekenden/vrienden kunnen doen want de uitslag komt dan bij degene die ze inkoopt.. ik heb toen gewoon de mail naar iedereen doorgestuurd, scheelde toch wel aanzienlijk het werd 16,50 per test geloof ik...
Whaha ik heb echt heel weinig gedaan! Zo groot als mijn nagel eigenlijk, maar het postkantoor vertelde mij dat ik er drie nodig had. Hmmm volgende keer gaat er dus 1 op :biggrin2:
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door