Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Gaby
#2072102
Via de zoekfunctie was ik al even aan het lezen over Espree nock out voor mijn doggies.
Voornamelijk tegen vlooien. Teken hebben ze ook zeker regelmatig, maar voor vlooien zijn ze aardig gevoelig,
En ik heb geen zin om de komende jaren iedere keer maar troep op m'n honden te druppelen.

Wat zijn jullie ervaringen van Espree Nock out, hoe lang zou het de vlooien afweren?
En aangezien je dit niet aan katten kunt geven, weten jullie zo een alternatief voor de kat?

Thanks alvast ;)
Door Lizzy
#2072277
Ik heb geen idee wat je voor katten kunt gebruiken en ik heb (voor mijzelf gelukkig) geen ervaring met Knock Out en vlooien. Wel met Kock out en teken. Ik vond dat het behoorlijk goed werkte tegen teken. Ja nee, niet zoals een vrijwel 100% chemisch-tegen-teken-middel maar ze hadden minder teken dan als ik het niet gebruikte. Op dit moment is het even rustig, teken-technisch. De grootste explosie lijken we even te hebben gehad. Maar als ie weer begint, begin ik weer braaf met Knock out.
Door Gaby
#2072709
Thanks voo de reacties :)

Ik wist al wel dat het niet op katten gebruikt mocht worden, daarom hoopte ik dat er iets anders zou zijn dat op katten gebruikt mag worden.

Al super natuurlijk dat het tegen teken werkt, ik maak me (onterecht) nooit zo een zorgen om die teken, die pluk ik er iedere keer uit. Maar omdat ik ze om de zoveel tijd zo zie bijten en niet om de 6 wkn advantage wil gebruiken tegen vlooien, hoopte ik dat er evt mensen zouden zijn die goede resultaten hadden bij hun honden dat ze alleen knock out konden bebruiken.. en niet iedere keer die vieze troep!

Ga het binnenkort maar ns proberen dan... & hopen dat er ook ns iets alternatiefs voor katten komt..

Lizzy heb jij ervaring met Parasiet compositum van groene os tegen wormen??
Mag voor hond & kat zag ik..., maar moet je wel zo'n 3 wkn geven?
Door vitess
#2073762