Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Pauline
#1872817
[quote="Hitam"]
O, en heb je weer kwartels voor mij, Pauline?
[/quote]
Kan ik wel regelen Tannetje. Willen jullie wel op de tijd de exacte datum roepen? Moet ik mijn klanten namelijk vragen om een keer voor 3 weken te bestellen en vervolgens voor 5 weken, of het moet wat jullie betreft een weekje later kunnen. Zou mij wel heel erg goed uitkomen, moet ik eerlijkheidshalve zeggen....
Gebruikersavatar
Door Pauline
#1873789
[quote="Hitam"]
Ik kan de 17e ook, dus mij maakt het niet uit.
[/quote]
Het is natuurlijk vrijdag de 18e en donderdag de 17e... Ik kan beide dagen, maar vrijdag de 11e is voor mij organisatorisch niet te doen, sorry..... :-\
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1877623
Pauline schreef: Het is natuurlijk vrijdag de 18e en donderdag de 17e... Ik kan beide dagen, maar vrijdag de 11e is voor mij organisatorisch niet te doen, sorry..... :-\
O, sorry, ik kan alleen op vrijdagochtend. Dus de 18e.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1882462
Hitam schreef: O, sorry, ik kan alleen op vrijdagochtend. Dus de 18e.
Zullen we het dan op vrijdagochtend 18 maart houden?
Tannetje heeft iemand uit Neede jouw nog benaderd. Ze heeft een hondenuitlaatservice en stuurde mij een pb of haar mensen hierheen mochten komen?
Voor mij geen probleem maar weet niet of dat bij jouw ook gaat passen. Heb haar gevraagd jouw te benaderen.
Ik zal een tijdschema gaan maken
Door vitess
#1883101
Die iemand uit Neede ben ik:)... Tannetje was afgelopen jaar twee keer in Neede geweest en op zich wilden we dit wel weer doen maar omdat Beltrum naast de deur is was ik benieuwd naar een mogelijkheid. De meeste mensen zijn geweest en dan hoeft het de eerste tijd niet meer maar misschien willen er een paar mensen die niet konden. Maar het moet jullie wel uitkomen natuurlijk, vandaar mijn vraag aan jou Monique. Zie dat er al één iemand zich heeft aangemeld van de uitlaatservice. Ik zal Tannetje vragen wat er mogelijk zou zijn qua aantal.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1883167
vitess schreef: Die iemand uit Neede ben ik:)... Tannetje was afgelopen jaar twee keer in Neede geweest en op zich wilden we dit wel weer doen maar omdat Beltrum naast de deur is was ik benieuwd naar een mogelijkheid. De meeste mensen zijn geweest en dan hoeft het de eerste tijd niet meer maar misschien willen er een paar mensen die niet konden. Maar het moet jullie wel uitkomen natuurlijk, vandaar mijn vraag aan jou Monique. Zie dat er al één iemand zich heeft aangemeld van de uitlaatservice. Ik zal Tannetje vragen wat er mogelijk zou zijn qua aantal.
Je hebt mijn pb gehad enkele weken geleden?
ik vind het prima hoor, en iedereen is hier welkom, maar het moet natuurlijk bij Tannetje in het schema passen. We hebben nu 13 honden.
Overleg maar even met Tannetje ;)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door