Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door oebaya
#13819
Zou het niet zo kunnen zijn, dat de ene hond gevoeliger is voor parasieten, dan de ander? Vlooien had ik alleen problemen mee toen de perzische kat nog leefde, teken zelden of nooit en wormen ook nog nooit gezien. Afgelopen vrijdag nog: jachttraining in het bos met Parson Russells: velen, niet allemaal, met tekentang in de weer. Mijn Cesky, nergens last van. Ik zeg niet dat ik nooit wat gebruik, maar dan alleen iets natuurlijks van de silverlinde en de laatste keer was ook al weer ruim 2 maanden geleden.
Door Helen
#13820
als jullie plavuizen of vinyl of in iedergeval een dweilbare vloer hebben,ga dan santepede naar de dsz haal daar bodip voor cavia's (ja dat mot zo tegenwoordig is ineens voor cafies anders mag het niet verkocht worden) Gooi een goeie scheut in je emmer water en dweil je huis ermee geen vlo die een minuut verder leeft,liggen dood in je dweil,finito,dood,hemelen.
je kan ook een verdunning over je hond gooien na het wassen,niet te gebruiken voor katten.Is perfekt spul,ik gebruik het al jaren.O ja vliegen en muggen die in huis zijn ben je ook gelijk vanaf ;D
Neeeee, zelfs voor caafjes wordt het niet meer verkocht... ???Sylvia, heb je nog zo'n middeltje???

groetjes Helen
Door sylvia
#13821

Neeeee, zelfs voor caafjes wordt het niet meer verkocht... ???Sylvia, heb je nog zo'n middeltje???

groetjes Helen
het is er nog wel hoor alleen zegt de ene zaak nee dat is er niet meer en de ander heeft het weer wel,maar een ander middel weet ik zo snel niet ,ik heb ng een fles bodip staan :D
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door