Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door willy
#13611
Heb net mijn hond ingesprayed met het vlooienmiddeltje
Tea tree en 5 olieen. Goed uitgekeken dat het niet in ogen of andere slijmvliezen (neus. bek) kwam. heb zijn hoofd (vnl achter oren) dan ook met de restjes gedaan die op mijn handen zaten. Ik vraag me nu af of de lucht van het mengseltje geen (neus) irritaties teweeg brengt. Het is net of hij "jeuk" aan zijn neus heeft, hij stopt hem dan ook de hele tijd in zijn denkentje?
Gr. Willy
Door Jolly
#13612
he willy, het kan dat Denzel ook wat gevoeliger is voor de lucht. Mijn Chasey gaat ook altijd schuren en vooral niezen om de lucht even kwijt te raken. Meestal is dit maar voor even hoor. Trouwens moest jij niet niezen dan na dat je gesprayed had, nou ik wel.
Door willy
#13613
Inderdaad, wat stinkt die zooi, daar had je dus helemaal gelijk in.
En.... je zult het niet geloven, maar gisteren ge controleerd (geen vlo of iets te vinden), gesprayed (want ik zou vandaag gaan trainen) en ik haal er tijdens de training een teek af. die vond het waarschijnlijk zo stinken dat hij zijn kop verstopt had......... Hij zat dus al vast. Balen.
Gr Willy
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door