Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door qyan
#13433
GO INE, GO INE ;D ;D
prachtige stukken voor een koppige da die maar blijft proberen zijn zin door te drammen dat qyan in januari zijn boost moet hebben!
Door jeanne
#13435
Deel 6:
Duizenden mensen vanuit de hele wereld die mijn boek hebben gelezen bevestigen dit verhaal met trots. Het boek is momenteel uitverkocht, dus dit is geen verkooppraatje!
wat is de titel van dat boek? En het is zeker alleen in het engels? :-/
Of heeft dit al ergens gestaan? ???
Door ine
#13436
Helemaal bovenaan??

Catherine O'Driscoll is oprichter van het Canine Health Concern en auteur van het boek ‘What Vets Don't Tell You About Vaccines'.  
Door jeanne
#13437
Helemaal bovenaan??

Catherine O'Driscoll is oprichter van het Canine Health Concern en auteur van het boek ‘What Vets Don't Tell You About Vaccines'.
dus ff voor het domme blondje, als ik naar de boekhandel ga, en vraag naar het boek van
Catherine O'Driscoll met titel 'What Vets Don't Tell You About Vaccines' dan weten die mannekes achter de balie meteen welk boek ik bedoel? ;)
Laatst gewijzigd door jeanne op do 18 sep 2003, 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door ine
#13438
Jeanne, ik heb even bij bol.com gekeken, maar daar staat hij niet bij! In de meeste gevallen kunnen ze bij een goede boekwinkel het bestellen, of je vertellen, waar je het zelf kunt bestellen.
Misschien dat je het bij een Amerikaans bedrijf kunt bestellen, als er een 2de druk van uitgebracht is! Tenslotte zegt ze zelf, dat het uitverkocht is!
Laatst gewijzigd door ine op do 18 sep 2003, 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jeanne
#13439
Jeanne, ik heb even bij bol.com gekeken, maar daar staat hij niet bij! In de meeste gevallen kunnen ze bij een goede boekwinkel het bestellen, of je vertellen, waar je het zelf kunt bestellen.
Misschien dat je het bij een Amerikaans bedrijf kunt bestellen, als er een 2de druk van uitgebracht is! Tenslotte zegt ze zelf, dat het uitverkocht is!
Ga er eens achteraan, misschien morgenvroeg, heb lekker onverwachts vrij, klantje belde maandag af en ik dacht, laat ik lekker vrij houden!!!!!! ;D
Door ine
#13442
;) Ik zit het hele stuk nu ook maar uit te printen, om het morgen eens bij mijn DA te brengen!!
Hij heeft ook Ramses gekend met zijn ziektebeeld! Toch eens vragen, hoe hij daar na het lezen van dat stuk, over denkt! ;) :-/
Door qyan
#13443
en dat krijgt tie lekker niet he Wen. go girl
Gaat het nu al weer wat beter met Qyan?
ik wil het er niet over hebben hoor nu, ben mijn vingers al blauw aan het typen met hele verhalen aan paul ;D :-X:-/
laat ik het zo zeggen, huidklachten, huidklachten en nog eens huidklachten.
eerst dachten ze gegeneraliseerde demodex, gister dachten ze weer van niet en nu, ach, het verhaal van het afgelopen jaar: we weten het niet
in ieder geval vette seborroe en de rest, tja, onderhuidse etterige huidontstekingen, verharing van dien aard dat de vacht superdun wordt en door begint te schijnen, puisten, etterige oppervlakkige wonden aan de huid.
MAAR.........................verder voelt ie zich gelukkig top, er is 5,5 kilo spier bijgekomen waardoor ie eindelijk weer 35,5 kilo weegt, we fetsen ongeveer 5 km, hij rent en speelt were als de beste :D :D :D :D :D :D
alleen die huid he :-/

maar om terug te komen op de vraag ;) nee, zijn zin krijgt ie lekker niet, zeker nu niet met hoe de huidklachten zich aan het vorderen zijn.
Door jeanne
#13444

ik wil het er niet over hebben hoor nu, ben mijn vingers al blauw aan het typen met hele verhalen aan paul ;D :-X:-/
laat ik het zo zeggen, huidklachten, huidklachten en nog eens huidklachten.
eerst dachten ze gegeneraliseerde demodex, gister dachten ze weer van niet en nu, ach, het verhaal van het afgelopen jaar: we weten het niet
in ieder geval vette seborroe en de rest, tja, onderhuidse etterige huidontstekingen, verharing van dien aard dat de vacht superdun wordt en door begint te schijnen, puisten, etterige oppervlakkige wonden aan de huid.
MAAR.........................verder voelt ie zich gelukkig top, er is 5,5 kilo spier bijgekomen waardoor ie eindelijk weer 35,5 kilo weegt, we fetsen ongeveer 5 km, hij rent en speelt were als de beste :D :D :D :D :D :D
alleen die huid he :-/

maar om terug te komen op de vraag ;) nee, zijn zin krijgt ie lekker niet, zeker nu niet met hoe de huidklachten zich aan het vorderen zijn.
Pfffffff, wat een ellende weer zeg met Qyan! :-/
Ben je bij een dermatoloog geweest met hem?
Door jeanne
#13445
(discussie te volgen op www.barfplaats.nl. Topic: vaccineren/parasieten/wormen)
Puur uit interesse ben ik me gaan verdiepen in het vaccineren van honden, mag ik u vragen om reactie op onderstaande artikelen? Alvast bedankt voor de genomen moeite voor het lezen. Jeanne Linders, www.trimsalonfreule.nl e-mail: freule@home.

Dit stukje zet ik dus bovenaan die documenten over vaccineren, en geef dit aan mijn dierenarts volgende week! Kijken of ie reageert...........
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door