Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Eef+Stippels
#191456
Nou lizzy, dan zal het inderdaad wel 1 jaar zijn. Degene die die tekst heeft gemaakt, heeft zich misschien vergist.

Yindra is trouwens nu weer helemaal goed te pas en we laten haar vanavond enten (die coktail). Helaas zit daar bij hen standaard parafluenza bij, dus dat krijgt ze dan ook...

De da zei trouwens ook nog dat weil tegenwoordig wel een jaar beschermt en geen 9 maanden, zoals het vroeger was.
Door Lizzy
#191464
Evelyn schreef: Nou lizzy, dan zal het inderdaad wel 1 jaar zijn. Degene die die tekst heeft gemaakt, heeft zich misschien vergist.

Yindra is trouwens nu weer helemaal goed te pas en we laten haar vanavond enten (die coktail). Helaas zit daar bij hen standaard parafluenza bij, dus dat krijgt ze dan ook...

De da zei trouwens ook nog dat weil tegenwoordig wel een jaar beschermt en geen 9 maanden, zoals het vroeger was.
Volgens mij heb ik de tekst gemaakt ;D. Ik zoek wel even verder hoe het nu echt zit. Een of twee jaar. Het blijft hoe dan ook een zinloze enting en het is jammer dat het in de cocktail zit.

Nobivac Weil is inderdaad officieel voor 1 jaar geregistreerd.
Door Eef+Stippels
#191578
hahahahahah, nou misschien heb jij je dan vergist (bij hoge uitzondering natuurlijk!) ;D

Ik denk haast dat het dan wel voor 1 jaar is, aangezien mijn da dit normaal ieder jaar ent bij iedereen en bij de andere vaccinaties houdt ze wel 2 jaar aan.

Bij de cocktail heb ik geen keuze, dus 1 keer in de twee jaar worden ze dan ook voor para influenza gevaccineerd, maar het andere jaar doe ik alleen weil, en dan kan ze die para influenza mooi achterwege laten.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door