Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door bascha
#1618422
he hallo,

gisteren heeft mijn pup van bijna 9 maanden (3 kilo) een deel van de ontwormingskuur van een 9 weken oude pup van 10,3 kilo gegeten. (teckel versus boerboel) nu moest ze idd deze week een ontwormingskuur hebben maar ja, dit was eigenlijk niet de bedoeling.
ze had idd een paar "flinke" wormen in haar poep zitten vandaag. Ik neem aan dat dit verder geen kwaad kan en nu niet alsnog haar eigen wormkuur hoef te geven? zal dan verder goed zijn zo? of moet ik juist extra geven omdat er best grote wormen inzaten?
iemand tips ?

groetjes,

Antoinette
Door ulla
#1618579
Om zeker te weten dat ze alle wormen kwijt is, kan je een ontlasting onderzoek laten doen, dan weet je of je al dan niet nog een keer een wormkuur moet geven,maar dan wel de goede. ;)
Door ulla
#1618615
Ja dat begrijp ik dat je weet dat er wormen inzaten.
Maar je weet niet of ze, ze nu kwijt is, daarom zou je om te voorkomen dat je ontwortmt zonder dat er wormen zijn, een ontlasting onderzoek kunnen doen.
Scheelt misschien een wormkuurtje.
Door bascha
#1618624
a zo, dus eigenlijk om te kijken of er nog meer is...ik ga eens zoeken hier wat er eigenlijk allemaal geschreven is over ontwormen in algemeen. weet daar eigenlijk nog niet zoveel van... dank je wel in iedergeval voor het meedenken...
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door