Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#1568975
ik kan zo langslopen, en gedag komen zwaaien  :)
Tis denk ik een dik halfuurtje wandelen voor ons, daar naar de wendeldijk.
Ik heb er vaak zat gewandeld, op het grote veld er vlak naast staan heel wat hondenvoetspoortjes van mijn honden  :)
Wel een desolaat gebied momenteel want alles er om heen is gesloopt, tis helemaal braak terrein.

gorby krijgt geen prikken, heel misschien nog Weil, eea iom onze eigen da en Den Hoek.
#1569052
Jacqueline1968 schreef: ik kan zo langslopen, en gedag komen zwaaien :)
Gezellig !!! Vorig jaar waren de flats ook al allemaal gesloopt. Als er ijs zou liggen, kun je er nu schaatsen, er ligt een heeele grote plas water ;)
#1569417
Nynke F schreef: Gezellig !!! Vorig jaar waren de flats ook al allemaal gesloopt. Als er ijs zou liggen, kun je er nu schaatsen, er ligt een heeele grote plas water ;)
tis er een rommeltje, ik kom er niet zo vaak omdat we inmiddels er een stuk verder vandaan wonen en het onlogisch is er langs te rijden,
ze gaan er geloof ik wel iets fatsoenlijks terug bouwen en de "ijsbaan cq vijver" is volgens mij omgeploegd.

vroeger toen we in de "oorden" woonden liepen we er speciaal heen voor dat grote veld wat vlak bij de bluessoc. ligt,
konden de honden heerlijk rennen en spelen :)

ligt aan het tijdstip, 1 mei is op een zateradg?? wie weet lukt het ff
#1570331
Super dat het allemaal geregeld is, dank je wel Nyn!!

Nog een vraagje: ik ga er van uit dat Tannetje de entingen wel ook bij zich heeft, dus dat Luca dan gelijk geënt kan worden voor wat er nodig is? Of moet ik dat er expliciet bij zeggen?
En Weil, is dat echt nodig als je hond gewoon nooit zwemt? Luca heeft een bloedhekel aan water, dus die gaat daar vrijwillig echt nóóit in. Is een enting dan nodig voor de zekerheid, of gewoon overbodig?
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door