Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#1564281
Hallo allemaal,

Tannetje wil komen titeren in Rotterdam :) :) De locatie is dezelfde als vorig jaar (Bluessocieteit L'Esprit?) aan de Wendeldijk 25 te Rotterdam IJsselmonde De datum is definitief 1 mei, we beginnen om 10.00 uur !!

Er wordt 10 minuten per hond gerekend.

HET KAN NATUURLIJK SNELLER GAAN OF UITLOPEN, DUS ZORG DAT JE OP TIJD BENT !!

Wie wil? Met hoeveel honden? (of katten?)


De lijst:

Essie 1 hond titeren + 1 hond Weil enten 10.00 uur
Anneke met Luca 10.10
Essie andere hond alleen Weil 10.20
Anja met Sam + Weil enten 10.30
Nynke met Jeppe en Pezzo 10.40
Connie met Flodder en Dwarrel + Weil enten 11.00
Ellen met Zimba en Da Vinci 11.20
Rian met 3 honden 11.40
Marjan met 4 honden + 4 Weil 12.10
Claudia met 4 hondjes alleen Weil 12.40
Carla met 1 hond + Weil & Rabiës(?) 13.10


Potlood
Laatst gewijzigd door Nynke op wo 21 apr 2010, 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
#1564380
vanaalst schreef: dan hoeft dat nou toch nog niet?
volgens mij wel, ik herinner me dat Jeppe en Pezzo vorig jaar laag zaten met 1 titer, dus dit jaar opnieuw moesten en dan daarvoor misschien geënt :)
andrevanes schreef: Ik zou best willen, maar ik weet niet of ik dan kan autorijden ivb met mijn schouderoperatie.
Die datum heb ik ook nog niet.
sterkte alvast !!!!
#1564397
Nynke F schreef: volgens mij wel, ik herinner me dat Jeppe en Pezzo vorig jaar laag zaten met 1 titer, dus dit jaar opnieuw moesten en dan daarvoor misschien geënt :)
vince was nog helemaal goed, gentle is pas nog geent en zimba zat met 1 iets wat lager, dus dan zou het enkel met hem zijn...
ga het eens vragen aan tannetje..
#1565658
ik misschien wel met Gorby .

Gorby is vorig jaar mei volledig geent, maar daarvoor in juli 2004 voor het laatst (laatste van zijn pupenting)
ik weet gewoon niet waar ik wijs aan doe. heeft tie genoeg afweer? of juist niet, kan of moet ik het risico nemen om niet te enten??
ik vind het heel erg moeilijk.

en hij is heel erg kwetsbaar, ik wil zijn immuunsysteem heel graag sparen.
en aangezien wij in rotterdam wonen........... zou ik best gebruik willen maken van.........

wat zou wijsheid zijn?
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door