Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#1506861
dit item is wel wat "of topic"geraakt  (sorry Daphne en Jayden, mijn excuses)

is ook zo, "maf" de ene hond redt het niet, de ander wel. das niet alleen maf, het moest niet mogen gebeuren  :'(

afscheid nemen van onze hondenvrienden is heel erg pijnlijk, maar helemaal als je weet dat het anders had gekund of misschien ander had gekund.

heel dapper van Daphne om toch hier voor die vraag te gaan, en nogmaals mijn excuus voor het "off topic" raken.
#1508418
Dat geeft niet Jacqueline, soms kan je verhaal vertellen, helpen om je hart te luchten... :)
Ergens was dat bij mij ook zo, kon er gewoon niet over uit wat er met mijn grote hondenvriend gebeurd is en nog steeds niet...  :'( En dat alleen door een stel wormen (om mee te beginnen en wie weet wat daar uit voort is gekomen)!
Zo zie je maar dat niet alles eerlijk is in de wereld.
Het enige wat ik er van kan zeggen is dat mijn grote vriend nu veel beter af is, ook al mis ik hem ontzettend. Hem telkens moeten zien en dat hij me smekend aan keek hem te helpen was nog veel hartverscheurender.
Laatst gewijzigd door Daphne&Jayden op vr 05 feb 2010, 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door