Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Monique
#1556988
wijkje schreef: Ik moet even kijken hoe het nu zit met de inentingen van mijn dames, maar als het in Beltrum is..Dat is voor mij prima te doen !!Maar volgens mij zijn ze 2 jaar terug nog volledig geent..Dus dan heb ik nog 1 jaar over voordat de officiële werkingsduur van aantal entingen verstrijkt..Dat wordt nog wat volgend jaar bij de dierenarts..Wedden dat het weer discussie wordt omdat ze daar nog steeds om het jaar de volledige geven.
Ik zou al komen om alleen de lepto te kunnen zetten en niet om die discussie aan te hoeven te gaan.
er zal op tijd een oproep op BP komen te staan volgend jaar ;)
En ja je DA ........je bent ( in mijn ogen) baas over je eigen hond en wat je erin wilt laten spuiten ;)
Door Paula1976
#1557064
Bij leven en welzijn ben ik volgend jaar met Tico ook weer van de partij! Erg fijn dat we van jouw gastvrijheid gebruik mochten maken Monique!

Enneuh..... de haaskarkas viel goed in de smaak bij Tico. Hij heeft vandaag een halve gehad en is daar 2 ½ uur mee zoet geweest! Toen was het nog niet op maar omdat het stuk te klein werd, heb ik het afgepakt.
Ik zal haaskarkas niet op zijn menu zetten maar af en toe als extraatje geven om lekker een paar uur te kunnen kluiven. Hij heeft tegelijk een lap pens gehad maar ik weet niet of dit zal helpen wat betreft poepen morgen, aangezien hij natuurlijk erg lang over het karkas deed en de pens toen al lang op had.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1557367
Kathinka was er en ze was vroeg. Ik had vier tests apart, dus ik heb de beren en Foppe eerst gedaan. Daarna Monique haar honden en toen pas de rest. Dus ze was alweer weg toen jullie kwamen.
Gebruikersavatar
Door kira
#1558275
He Pauline, wat is dat nou, je hebt nog met mij (katinka, normaal gesproken tref je Daphne  ;D ;D) en mijn moeder staan praten, onder meer over de motor van Eddie, de beren heb je inderdaad gemist. Die zaten al in de auto.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#1558416
kira schreef: He Pauline, wat is dat nou, je hebt nog met mij (katinka, normaal gesproken tref je Daphne ;D ;D) en mijn moeder staan praten, onder meer over de motor van Eddie, de beren heb je inderdaad gemist. Die zaten al in de auto.
:-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ Oh hemeltje..... idd..... ik ken alleen maar Daphne...... Helemaal niet bij stilgestaan.... en me niet eens even fatsoenlijk voorgesteld..... :-[ :-[ :-[ :-[
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door