Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#1316379
pieterendiaan schreef: naja dan moet hij dat dus zeker krijgen, of zijn er ook redenen om weil niet te enten?
mijn dierenarts gaat vast zeuren als ik en wil titeren en een mestonderzoek :D
Linga vaccineer ik wel tegen Weil en Pinkel en Brutus niet. Die reageren allebei bijzonder beroerd op de enting en bovendien heb ik het idee dat hun natuurlijke immuniteit tegen Weil hoog zat is. Bij Linga durf ik niet vaccineren nog niet aan.

Als je gezeur krijgt met je eigen DA: ga je toch naar een DA die hier niet moeilijk over doet, voor deze dingen?
Door pieterendiaan
#1316530
Lizzy schreef:

Als je gezeur krijgt met je eigen DA: ga je toch naar een DA die hier niet moeilijk over doet, voor deze dingen?
weet jij er 1 in zoetermeer ;)
kan het geen kwaad dat je niet ent tegen weil. dat jeuken en krabben van bikkel is na 12 weken ontstaan, misschien van de enting of van die wormspul wat we mee hebben gehad.. ik wil namelijk niets in zijn lijfje stoppen wat niet nodig is..
Door Lizzy
#1316563
pieterendiaan schreef: weet jij er 1 in zoetermeer ;)
kan het geen kwaad dat je niet ent tegen weil. dat jeuken en krabben van bikkel is na 12 weken ontstaan, misschien van de enting of van die wormspul wat we mee hebben gehad.. ik wil namelijk niets in zijn lijfje stoppen wat niet nodig is..
Ehhh. Nee. Mijn DA heeft een klantenstop maar bovendien doet hij niet aan titeren. Maar op de site van NML health staat een lijstje van DA's die titeren.
Door pieterendiaan
#1316567
Lizzy schreef: Ehhh. Nee. Mijn DA heeft een klantenstop maar bovendien doet hij niet aan titeren. Maar op de site van NML health staat een lijstje van DA's die titeren.
ik ben verder wel tevreden over mijn dierenarts hoor, maar dat verse vlees praten we maar niet over ::)
ik zal het eens vragen aan hem... als hij het niet doet zal ik de website eens raadplegen.. dank je wel!
jij titeerd de honden toch ook (of heb ik dat verkeerd gelezen?)
Door Lizzy
#1316603
pieterendiaan schreef: ik ben verder wel tevreden over mijn dierenarts hoor, maar dat verse vlees praten we maar niet over ::)
ik zal het eens vragen aan hem... als hij het niet doet zal ik de website eens raadplegen.. dank je wel!
jij titeerd de honden toch ook (of heb ik dat verkeerd gelezen?)
Welke DA heb je eigenlijk?
Nee, ik titer mijn honden niet. Ik vaccineer ze gewoon niet, behalve Linga tegen Lepto. Ze heeft wel haar puppy entingen + booster shot op 1 jarige leeftijd gekregen.
Door pieterendiaan
#1316687
dierenkliniek de leyens. super aardige mensen maar hun brok is wel beter voor zijn allergie  :D :D :D
bikkel heeft zijn pup entingen gehad, ik denk eraan alleen weil te enten, naja eigen weet ik gewoon niet zo goed wat ik moet doen.. iedereen die ik spreek zegt weer wat anders  :-\
Gebruikersavatar
Door Dian
#1316706
pieterendiaan schreef: , ik denk eraan alleen weil te enten, naja eigen weet ik gewoon niet zo goed wat ik moet doen.. iedereen die ik spreek zegt weer wat anders :-\
dit zul je toch echt zelf moet beslissen............ een ander kan die beslissing niet nemen, wat je doet, het is jouw beslissing met alles wat daarbij komt............. wij kunnen die verantwoordelijkheid niet van je overnemen........... succes ermee :-* :-*
Door Cathelijn
#1316723
pieterendiaan schreef: dierenkliniek de leyens. super aardige mensen maar hun brok is wel beter voor zijn allergie :D :D :D
bikkel heeft zijn pup entingen gehad, ik denk eraan alleen weil te enten, naja eigen weet ik gewoon niet zo goed wat ik moet doen.. iedereen die ik spreek zegt weer wat anders :-\
Wij kunnen inderdaad niet zeggen wat je moet doen, maar ik zou bij een 1-jarige hond nog wel titeren.
Mijn honden zijn nu 8 en 9 jaar en voor hen geloof ik het wel (allebei nog jaarlijks gevaccineerd tot 5 jaar).
Gebruikersavatar
Door CallistaBea
#1316783
NML health

Hier staat mijn DA dus ook bij maar ze wisten niet wat titeren was zoals ik het bedoelde  :D :D :D

Ze was wel heel geinteresseerd en heeft me gevraagd om de naam van de site door te mailen! Ze hebben vanavond vergadering en zou dit punt meenemen!

Ze wilde ook de pi enten maar heb daar nee tegen gezegd. Ze zijn overigens dus toch over gegaan naar een ander entingsschema en Bea had dus sowieso de DHP nu niet gekregen!
Laatst gewijzigd door CallistaBea op do 23 jul 2009, 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door