Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door lisa-v
#1327009
moet je anders het nummer van mijn da? misschien kan hij jou vertellen waar hij het vandaan heeft zodat jouw da het kan bestellen!?
maar wat ik al eerder schreef, puck heeft ondanks dit middel NOG teken  :-\ :'( ze zwemt wel bijna elke dag, miss dat jouw hond dat niet doet en het dan beter werkt, maar ik ben eigenlijk alweer opzoek naar iets nieuws..
ik heb nu een natuurlijke anti tekenspray waardoor ze geen teken meer heeft gehad!
Laatst gewijzigd door lisa-v op di 04 aug 2009, 18:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1327020
lisa-v schreef: moet je anders het nummer van mijn da? misschien kan hij jou vertellen waar hij het vandaan heeft zodat jouw da het kan bestellen!?
maar wat ik al eerder schreef, puck heeft ondanks dit middel NOG teken :-\ :'( ze zwemt wel bijna elke dag, miss dat jouw hond dat niet doet en het dan beter werkt, maar ik ben eigenlijk alweer opzoek naar iets nieuws..
ik heb nu een natuurlijke anti tekenspray waardoor ze geen teken meer heeft gehad!
Vreemd dat jouw hond toch teken kreeg, de werkzame stof in de advantix is nl dezelfde als die in de Pulvex. En Pulvex werkt gewoon erg goed.
Door lisa-v
#1327021
ik denk dat het door het zwemmen komt.. dat staat ook in het onderzoek dat ik via google heb gevonden toen.
als ze vaker dan 1 maal per week zwemmen dan moet je het iedere twee weken geven. puck zwemt bijna iedere dag dus ja  ::)
#1327023
lisa-v schreef: hier de foto's en het bewijs dat je het gewoon in nederland kunt kopen/krijgen.. mocht je da zeggen van niet dan neem je de foto mee ;) ik de verpakking is in het nederlands en er zit een sticker van mijn da op.

Afbeelding

Afbeelding
:o Nou breekt mijn klomp! Had ongeveer een maand geleden gemaild naar Bayer Nederland met de vraag of het hier verkocht werd en zo nee, waarom niet. Kreeg antwoord dat dat niet mocht omdat het middel als een van de weinige landen hier niet geregistreerd is . Ben dus ook heel erg benieuwd!
Laatst gewijzigd door millyckk op di 04 aug 2009, 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door millyckk
#1327027
lisa-v schreef: waar ben je benieuwd naar?
Nou, hoe het kan dat het dus wel verkocht wordt in nederland terwijl ze bij Bayer aangeven dat dat verboden is.... :( Had ook via mijn eigen DA navraag laten doen en die kwam met hetzelfde verhaal! Ik heb het nu via bekenden in Duitsland in bestelling, maar als het wel in Nederland verkrijgbaar zou zijn, scheelt dat een hoop georganiseer!!!
#1327038
*milik* schreef: :o Nou breekt mijn klomp! Had ongeveer een maand geleden gemaild naar Bayer Nederland met de vraag of het hier verkocht werd en zo nee, waarom niet. Kreeg antwoord dat dat niet mocht omdat het middel als een van de weinige landen hier niet geregistreerd werd . Ben dus ook heel erg benieuwd!
Kan natuurlijk ook dat de DA van Liza het in het buitenland koopt.
Door millyckk
#1327043
Ja, heel vreemd! Maar in ieder geval is 1 van mijn vragen wel beantwoord :) : van de Advantage kreeg Milik zo'n vieze zwarte vlek in zijn vacht,was zelfs na weken nog zichtbaar. Advantix heeft dus blijkbaar hetzelfde euvel ;)
Door lisa-v
#1327047
jep en het duurt twee keer zo lang voor het weg is dan met advantage! puck gaat ook enorm jeuken als ze haar pipetje heeft gehad, maar dat kan natuurlijk bij elke hond anders zijn.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door