Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#1313140
koekje schreef: ik ga die dingen nooit op tijd zien.
wonen er ook teken in a'damse stadstuinen? :nerves:
Ik denk niet dat jij zoveel kans maakt op een teek. :P
Voor een echte teken-safari moet je een keer met mij een boswandeling maken. Sandaaltjes aan en een korte broek. Succes bijna gegarandeerd. :-X
#1389450
Mijn angst voor die beestjes was weg toen ik er vorig jaar eentje in mijn knieholte had.

Niets van gevoeld. Toen er maar meteen uitgehaald en ook daar voelde ik helemaal niets van. En ik ben nogal pijngevoelig aangelegd!

Sindsdien angst weg..... als je ze hebt gewoon er snel uithalen dan is er niets aan de hand.
Laatst gewijzigd door _Sandra_ op do 15 okt 2009, 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nyncke
#1389553
koekje schreef: ik ga die dingen nooit op tijd zien.
wonen er ook teken in a'damse stadstuinen? :nerves:
Nou, ik heb er zo'n 15 jaar geleden eentje opgelopen langs de grachten in Utrecht, dus ik denk dat ze inmiddels ook wel in A'damse tuinen zitten. Ze worden nl mee vervoerd door honden die een lekkere boswandeling hebben gemaakt maar ook via vogels.
Door Sella
#1389958
in het amsterdamse bos vinden de teken het ook heel erg gezellig dus ik denk dat er ook wel van die schatjes meeliften naar parken in de stad en dan gezellig weer andere plekjes vinden om mensen te laten schrikken.
Daarom denk ik altijd heel tevreden joepie het is vanacht onder de -6 geweest. Daaaag groot deel muggen, wespen, vliegen en welterusten teken hopelijk worden jullie in het voorjaar niet meer wakker :headbonk:
Door Bennie
#1390447
Nyncke schreef: Nou, ik heb er zo'n 15 jaar geleden eentje opgelopen langs de grachten in Utrecht, dus ik denk dat ze inmiddels ook wel in A'damse tuinen zitten. Ze worden nl mee vervoerd door honden die een lekkere boswandeling hebben gemaakt maar ook via vogels.
Heb je wel eens een egel van dichtbij bekeken ;D.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door