Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door laura86
#1210632
Ik heb dit jaar anders geënt dat anders: Ik wilde weil apart van de rest doen omdat die in december/januari, wanneer hij zijn andere entingen krijgt, niet zoveel zin zou hebben. Mijn hond is nu dus voor alles geënt, behalve Weil. Nu heb ik al een hoop dierenartsen gebeld, maar ze hebben allemaal alleen maar de weil/parvo enting. Parvo heeft hij nu al gehad, dus ik wil hem daar niet weer voor enten.

Wat zouden jullie doen? Hem gewoon de weil/parvo enting geven of blijven bellen voor alleen de weil enting? En weet er iemand een dierenarts in de buurt van Wageningen die alleen weil ent?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1210644
wat een onzin, ik laat de jongens ook enkel met weill enten, en ik sta er met m'n neus bovenop om zeker te weten dat het enkel weill is..
Door laura86
#1210673
Ik heb ondertussen een dierenarts gevonden die alleen weil ent in Dodewaard (half uurtje rijden). Maar ik had van tevoren niet gedacht dat het zo'n probleem zou zijn. Volgend jaar wil ik ook alleen weil dus daar zullen ze nóg wel moeilijker over doen, aangezien ik de grote cocktail heb gegeven maar dan verspreid over één keer.

Dan is Otterlo iig een goede optie voor volgend jaar  ;)
Gebruikersavatar
Door pike
#1211689
laura86 schreef: Ik heb dit jaar anders geënt dat anders: Ik wilde weil apart van de rest doen omdat die in december/januari, wanneer hij zijn andere entingen krijgt, niet zoveel zin zou hebben. Mijn hond is nu dus voor alles geënt, behalve Weil. Nu heb ik al een hoop dierenartsen gebeld, maar ze hebben allemaal alleen maar de weil/parvo enting. Parvo heeft hij nu al gehad, dus ik wil hem daar niet weer voor enten.

Wat zouden jullie doen? Hem gewoon de weil/parvo enting geven of blijven bellen voor alleen de weil enting? En weet er iemand een dierenarts in de buurt van Wageningen die alleen weil ent?

Ik zou zeker geen weil/parvo enting geven en door blijven zoeken naar een da die wel weil apart wil enten. Mijn da ent ook weil apart maar ja, die zit niet in de buurt van Wageningen :(
Door ~anna~
#1211700
ik kwam daar ook achter dat de weil op was een paar weken geleden,de pup moest ik nog 1 keer weil laten enten,en wat een gedoe om een da praktijk te vinden maar het is me wel gelukt.
sorry ik had het hier nog willen melden :-[
Door leveringsproblemen waren de enkele weil/entingen op,sommige da praktijken hadden wel van een ander merk in huis dan dat ze normaal hadden.er was ook een praktijk die de moeite niet wou nemen..
Ook was er een praktijk die hun vaccinatieschema ging wijzigen vanwege de leveringsproblemen :-\
Laatst gewijzigd door ~anna~ op vr 20 mar 2009, 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1212082
Ja er is een complete batch leptovaccinatiestof van Intervet verloren gegaan door een fout. En eht duurt dus maanden voordat ze weer nieuwe hebben. Dus nu moeten we even een ander merk gebruiken.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door