Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#1027739
Misschien waren er meer mensen die de overeenkomst Bolfo en Advantage hebben opgemerkt en is dat slecht voor de business?

Ik heb het laatste jaar Frontline gebruikt, maar eigenlijk daarvoor altijd Stronghold en prima ervaring met de laatste. Ik kocht alleen wel altijd de dosering voor een hond van 20kg, en met behulp van een injectiespuit (kleine inhoud) verdeelde ik dan de aanwezige vloeistof over de honden. En dan dus niet injecteren bij de honden, maar de injectiespuit in de pipet prikken en de helft van de vloeistof eruit halen en vervolgens op de huid eruit spuiten. Nu hebben we er 3 en doe ik dat nog steeds. Maar misschien dat met jouw formaat honden je al wel aan de maximale verpakking zit?
#1027813
Ik heb het nog even bij onze dsz nagevraagd en die waren stomverbaasd. Bolfo is juist net een nieuwe reclamecampagne begonnen en levert uiteraard gewoon. Misschien willen die dierenwinkels bij jullie het niet leveren? De dsz-eigenaar zei dat er een felle concurrentiestrijd gaande is tussen de vlooienbestrijders en dat het daarbij bepaald niet fris toegaat. Zo had hij een keer een klant Bolfo geadviseerd omdat de Frontline niet werkte (bekend probleem). Helaas had een vertegenwoordiger dat gehoord en prompt de dierenarts van Frontline aan de telefoon met een enorme tirade  :o Tja, en als er dan vraag is naar Frontline en de klanten willen het hebben, dan zit je daar als winkelier toch aan vast.
#1027988
Kruimel schreef: Ik heb het nog even bij onze dsz nagevraagd en die waren stomverbaasd. Bolfo is juist net een nieuwe reclamecampagne begonnen en levert uiteraard gewoon. Misschien willen die dierenwinkels bij jullie het niet leveren? De dsz-eigenaar zei dat er een felle concurrentiestrijd gaande is tussen de vlooienbestrijders en dat het daarbij bepaald niet fris toegaat. Zo had hij een keer een klant Bolfo geadviseerd omdat de Frontline niet werkte (bekend probleem). Helaas had een vertegenwoordiger dat gehoord en prompt de dierenarts van Frontline aan de telefoon met een enorme tirade :o Tja, en als er dan vraag is naar Frontline en de klanten willen het hebben, dan zit je daar als winkelier toch aan vast.
je wilt niet weten hoe de fabrikant van frontline zich nog in allerlei bochten probeert te wringen om het produkt nog aan de man te brengen :-X
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door