Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#991348
De eerste de beste vlo die zich hier nog durft te vertonen, schiet ik met een mitrailleur naar de eeuwige vlooienhemel >:(

De voorlaatste was zit er in, verder is alles klaar. Heb voor de zekerheid toch maar pipetjes voor de honden gehaald :-[

Al met al heeft het me naast bloed, zweet en tranen ook nog ruim 50 eurie gekost aan vlooiengif. Ellendig beestje >:(
#991353
Groot gelijk hoor!
Als ik bij die van mij eentje zou zien lopen, zou ik het ook rigoreus aanpakken.
(heb een keer een vlooienplaag gehad die Jory mee had genomen uit het asiel...nee hoor die plekjes kwamen van de stress, mooi niet, het waren heel hardnekkige vlooien) >:(
#991447
jeetje, wat ben ik dan laks zeg  ;D ;D ;D

áls ik al een keer vlooien zie (wat eigenlijk nooit gebeurt) dan douw ik de honden een pipet in de nek en daar laat ik het bij...

Nou heb ik geen vloerbedekking/vloerkleden/vloeren met naden en dat soort gein meer, dus misschien scheelt dat?
#991448
Femke schreef: jeetje, wat ben ik dan laks zeg ;D ;D ;D

áls ik al een keer vlooien zie (wat eigenlijk nooit gebeurt) dan douw ik de honden een pipet in de nek en daar laat ik het bij...

Nou heb ik geen vloerbedekking/vloerkleden/vloeren met naden en dat soort gein meer, dus misschien scheelt dat?
Nee, heb ik ook niet. Maar ik ben panisch voor alles wat kruipt, en zeker als het zich in de snelheid voortplant als vlooien (kunnen) doen.
#991452
*Natasja* schreef: Nee, heb ik ook niet. Maar ik ben panisch voor alles wat kruipt, en zeker als het zich in de snelheid voortplant als vlooien (kunnen) doen.
Misschien tref ik nog een keer het verkeerde vlooienpaartje, maar dat hoop ik niet. Tot nu toe is het eigenlijk altijd goed gegaan... Tja, en je moet doen waar je je goed bij voelt ;) (ik ben liever lui dan moe :P)
#991658
Femke schreef: Misschien tref ik nog een keer het verkeerde vlooienpaartje, maar dat hoop ik niet. Tot nu toe is het eigenlijk altijd goed gegaan... Tja, en je moet doen waar je je goed bij voelt ;) (ik ben liever lui dan moe :P)
Hahaha, het is nou ook niet bepaald mijn hobby hoor, zo'n grote schoonmaak. Maar ik ken mezelf: als ik het niet doe na het spotten van een vlo, dan zit ik niet meer op mijn gemak. Dan maar een dagje aanpakken, uitrusten doe ik in het weekend weer wel 8)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door