Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Rick76
#1170648
tessa schreef: Bij Breuk en van Doorne in Den-Haag kun je ook laten titeren. ;)
Mag ik vragen wat je daar hebt betaald? Zit eraan te denken om daar ook te gaan?
Door Nynke
#1170652
Mijn drie beestjes zijn vorig jaar getiterd bij DA van der Weiden aan de Randweg in r'dam en ik geloof dat de eerste hond 45 euro was o.i.d. en de volgenden 30 of zo.

Ik kon wachten op de uitslag.
Gebruikersavatar
Door kira
#1170667
Voor 2 honden waren wij 80 euro kwijt, en dat was inclusief een nieuwe halsband k9 denk dat die rond de 10 euro koste, dus dan zal het 35 euro per hond zijn geweest, dat was inclusief een APK'tje en een goed advies over wel of niet laten enten bij kleine beer die ondermaats scoorde, Dame had top titers. We konden wachten op de uitslagen. Het langst duurde 't prikken van Dame, die had duidelijk geen zin om enig bloed af te staan.
Door Rick76
#1171045
Dat vind ik zeer redelijke prijzen...Wij gaan naar zweden met de honden, dus is de titerbepaling sowieso verplicht..
Door ~anna~
#1171052
Hier in de buurt bij een praktijk 60 euro je kan er niet opwachten want ze sturen het naar het lab.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1171187
Rick76 schreef: Dat vind ik zeer redelijke prijzen...Wij gaan naar zweden met de honden, dus is de titerbepaling sowieso verplicht..
Dan moet jij een andere test hebben dan waar b.v. Nyncke het over heeft. Jouw bloedtest moet gedaan worden door een Lab wat daarvoor aangewezen is. Die Zweden/Engeland rabiestitertesten zijn iets van rond de €80 en daar moet je circa een week op wachten
Door Rick76
#1171196
Angelique schreef: Dan moet jij een andere test hebben dan waar b.v. Nyncke het over heeft. Jouw bloedtest moet gedaan worden door een Lab wat daarvoor aangewezen is. Die Zweden/Engeland rabiestitertesten zijn iets van rond de €80 en daar moet je circa een week op wachten
ah goed dat je dat zegt. Ja het moet sowieso gebeuren, maar is wel fijn om te weten wat een beetje de gemiddelde prijs is. Want tegenwoordig met die woekerprijzen bij de DA wil ik wel een vergelijking kunnen maken..

Bedankt voor je aanvulling ieder geval :)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door