Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door roefus
#872496
Ow...wat leuk dat er zo vlug een fijne plek is gevonden  :D

En nu is het afwachten wie de nieuwe baasjes zijn  ;D
(als het Anneke is dan kan ze niet inloggen  :(....nee, nee, ik ga niet gokken  ;))
Door Erna
#872528
Angelique schreef: Het is blijkbaar nogal een end rijden :(
hhahahahaha

dat valt volgens mij best mee. Maar ze hadden al gemeld waarschijnlijk niet te gaan forummen maar met Sita aan de slag te gaan.
Door Nynke
#872641
Wat grappig om deze laatste bladzijde te lezen nu al bekend is dat *** (zie de bar) het nieuwe baasje/vrouwtje is :D :D :D :D
Door Fido
#872823
Oké hier een reactie van spuit 11 ::)

Ik heb net Erna een pbeetje gestuurd, dacht van laat ik dat nu maar éérst doen voordat ik op het forum ga lezen.

Ik ga nu maar verklappen wat mijn pbeetje was naar Erna ;D

O ik heb ook al antwoord terug gehad ;D

Hoi Erna,

Ik heb nu een doosje titerbepaling met de laatste nog dicht. Heb je nog interesse dat ik dat naar je opstuur zodat je het bij je eigen da kan doen?
Ik houdt het nog ff appart totdat ik antwoord van je heb.

Groeten, Edith


Hoi Edith

Dat zou geweldig zijn zeg!! Zoals je misschien gelezen hebt is Sita inmiddels herplaatst en woont ze bij Dorothea nu. Ik heb met haar afgesproken dat Sita nog wel getiterd zou worden omdat we heeeeel nieuwsgierig zijn naar haar resultaat. Ik kan het setje dan opsturen naar haar en zij kan zelf het bloed afnemen.

Onwijs bedankt Edith

XXX


Nou, Dorethea kom gezellig langs om die kanjer te laten zien en dan kan ze hier getiterd worden als kadootje van ons!
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#873481
Nou dan ga ik even verder met het onderwerp wat zal ik doen?  :-\ :-\
Ik was eigenlijk van plan om Sita helemaal niet meer te vaccineren. Waarschijnlijk is ze voldoende beschermd tegen parvo, en hondenziekte en HCC komen nauwelijks voor in NL.
Maar nou drinkt ze dus wel steeds uit hele vieze sloten in het park, dit zijn sloten waar nauwelijks doorstroming is omdat ze doodlopend zijn. En ik denk dat ze stiekem ook een waterratje is, dus waarschijnlijk duikt ze er binnenkort in. Nu is het nog koud weer en zullen er niet veel Weil bacterien zijn. Maar straks in het voorjaar???  :-\ :-\  Blijft toch altijd lastig wel of niet enten tegen Weil, ik ben er nog niet uit.
Door conleeuw
#873529
*Dorothea* schreef: Maar straks in het voorjaar??? :-\ :-\ Blijft toch altijd lastig wel of niet enten tegen Weil, ik ben er nog niet uit.
ook mijn altijd terug kerende dilemma :-\
Door Laura2004
#874195
Het is toch zo dat honden die geënt zijn tegen weil ook nog steeds niet volledig beschermd zijn en kunnen overlijden?
Door Sennaruby
#874239
Dat klopt, omdat de enting niet tegen alle bacteriestammen beschermt... Dat is dus ook een van de redenen voor mij om niet te enten. Het is zo'n rotenting....... Maar moeilijk blijft het, elk jaar weer  :-\
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door