Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Erna
#869814
Bernie schreef: Fijn dat Sita lekker wat gegeten heeft en ook ik zal keihard duimen zaterdag.
Wat gaan dingen soms snel he.
Ja lekker he. Voor het hondje is het hartstikke fijn, ze heeft hier wat moeite met de drukte van alledag. Het is goed als ze naar een rustiger thuis gaat.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#869817
Erna schreef: Ja lekker he. Voor het hondje is het hartstikke fijn, ze heeft hier wat moeite met de drukte van alledag. Het is goed als ze naar een rustiger thuis gaat.
Ze is natuurlijk ook altijd gewend geweest alleen te zijn, dus het zal zeker erg wennen zijn bij jullie.
De duimen draaien hoor, succes alvast zaterdag. :-*
Gebruikersavatar
Door Dian
#869820
wat zou het geweldig zijn dat ze zaterdag een nieuw thuis vindt. hier draaien de duimen ook!
Door Erna
#872442
laura86 schreef: En en en?
pomtiedomtiedom...........


Nee, das flauw. Sita is vanmiddag na de kennismaking met haar nieuwe baasje meegegaan en we denken dat het heel goed zal gaan. Meer nieuws is even niet aan mij maar aan haar nieuwe baasje. Komt nog wel.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#872450
Erna schreef: pomtiedomtiedom...........


Nee, das flauw. Sita is vanmiddag na de kennismaking met haar nieuwe baasje meegegaan en we denken dat het heel goed zal gaan. Meer nieuws is even niet aan mij maar aan haar nieuwe baasje. Komt nog wel.
Oh, dus ze zijn hier lid of worden het vandaag nog :P
Door Lizzy
#872452
Ohwww, wat onwijs spannend! Ik kijk helemaal uit naar de eerste update van het nieuwe baasje van Sita!
Door Erna
#872453
Spannend he .......en ze zijn al lid van BP..hihihi Verder verklap ik nog niks.

Maar wat kun je je al hechten aan zo'n beestje he.....Toen ze wegreden moest ik toch echt ff een traan wegpinken.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door