Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door roksefloks
#792702
Ik heb 2 pups, zusjes. De ene is bij me gekomen op de leeftijd van 8 weken en heeft op 6,9 en 12 weken een enting gehad.(Volgens "de regels" dus)
Pupje twee is met 13 weken bij me gekomen en heeft dezelfde entingen gehad.
Nu beweert mijn DA dat in onze regio (Zeeland) een vierde enting tegen Parvo/Weil noodzakelijk is. De DA van pupje twee (uit Zuid-Holland) vond drie entingen genoeg.
Wat is wijsheid????
Klopt het verhaal van mijn DA of is het geldklopperij?? :-\
Door conleeuw
#792727
persoonlijk vindt ik het onzin. Er is naar mij weten geen aparte ent beleid voor verschillende delen van Nederland. Ik weet dat men voor grote rassen wel eens een extra enting doen waarvan ik ook niet overtuigd ben dat het nodig is  ..... maar dat heeft niets te maken met waar je woon. Nee hoor, ik zou het niet doen  :-\
Door jootje
#796896
geldklopperij

het is de herhaling van de 2e puppy inenting
waarom zou deze nog een keer nodig zijn?

niet doen, dus
Door Lizzy
#798721
roksefloks schreef: Ik heb 2 pups, zusjes. De ene is bij me gekomen op de leeftijd van 8 weken en heeft op 6,9 en 12 weken een enting gehad.(Volgens "de regels" dus)
Pupje twee is met 13 weken bij me gekomen en heeft dezelfde entingen gehad.
Nu beweert mijn DA dat in onze regio (Zeeland) een vierde enting tegen Parvo/Weil noodzakelijk is. De DA van pupje twee (uit Zuid-Holland) vond drie entingen genoeg.
Wat is wijsheid????
Klopt het verhaal van mijn DA of is het geldklopperij?? :-\
Het verhaal van je DA klopt niet.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door