Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#80392
202spots schreef: Heb nog niks terug gehoord.... :-\
had wel 'n P.S gestuurd om te vragen hoeveel het
boek(je) weegd,dan kan ik opzoeken wat het kost om te sturen.

Oh...en als ik 'n X zet bij de vraag of 't 'n kadootje is...
(op de sticker die ingevuld moet worden bij postkantoor
en op de pakketje word geplakt) dan hoef je niks bij te betalen ;D
Ze zitten natuurlijk te wegen ;D. Ik hoop wel dat ze een keer gaan reageren........
Door 202spots
#80790
Okay...goed nieuws en ander nieuws... :-\
Wanneer ik 10 boeken bestel dan kan ik ze voor $ 7.00 per boek kopen inplaats van de $9.97
dus $3.00 korting per boek is goed nieuws!! ;D
Ik heb nu met mezelf ook meegerekend 7 liefhebbers...zijn er nog meer??????

Het boek(je) weegt 8 onz. ik weet alleen niet hoe groot het is ,maar wanneer het in 'n kleine priority airmail envelop past dan kost het $ 5.00 om te versturen.
Wanneer het NIET in de envelop past,dan kost het
$ 6.40 (per 8 oz.boek) om te sturen.

Wanneer ik 2 boeken tegelijk stuur word het $4.35 per boek,
en wanneer ik 6 boeken naar 1 adres stuur dan komt het op $3.02 per boek.
(Maar dan moeten jullie in Holland misschien ook weer gaan versturen???)
Dusssssss even om rekenen...
ik betaal per boek....
OF $ 7.00 + $5.00 = $12.00 (per envelop priority mail)
OF $7.00 + $6.40 =$13.40 (per 1 boek van 8 oz)
OF $7.00 + $3.02= $ 10.02 (zeg maar 10.-)met 6 boeken tegelijk)
Het boek kan dus van $10.00 tot $13.40 -kosten.

Omgerekend....tussen de 8+ en 11+ Euro
13.40 Dollar= 11.219 EUR
10.00 Dollar = 8.3724 EUR
Kunnen jullie me nog volgen???
Willen jullie nog steeds hebben? ;D
Of stuur anders 'n mailtje naar [email protected]
Door Helen
#80791
Yep da's goed te betalen. Heel erg graag dus. Zal ik je mijn adres pb-en?

groetjes Helen
Door yalla
#80881
Ik wil nog steeds (maar samen met het boek voor Lizzy in één envelop).
Laatst gewijzigd door yalla op wo 14 apr 2004, 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#80922
Ik wil em ook en je kan die van Ine bij die van mij doen,ik zal je ook mijn adres geven.
Door Lizzy
#81114
Attentie, attentie

OK, Dory en ik hebben het volgende afgesproken:

Om de kosten zo laag mogelijk te houden en om het overmaken van geld ook zo gemakkelijk mogelijk te houden, stuurt Dory alle boeken naar mij in 1 grote doos.

Jullie kunnen geld over maken naar mijn giro-rekening. Zodra ik je geld binnen heb, stuur ik een exemplaar naar je toe. En ik maak in 1 klap het geld weer over aan Dory.

We dat het boek op ongeveer 10 euro zal komen (details volgen nog), inclusief de verzendkosten.

Dus: we moeten wachten tot Dory en daarna ik de boeken binnen hebben.

Voor de mensen die het boek willen hebben: we houden jullie via dit onderwerp op de hoogte.

Volgens mij kunnen we het beste met adressen uitwisselen beginnen wanneer Dory de boeken op stuurt naar Nederland. Als jullie dan je adres naar mij sturen (via email graag), stuur ik mijn giro-rekening.

Groetjes, Lizzy

p.s., als ik het goed begrijp dan willen de volgende mensen graag een exemplaar:

Helen
Ine
Sylvia
Yalla
Lizzy
Sharpie
Laatst gewijzigd door Lizzy op do 15 apr 2004, 09:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Door laura
#81168
ik wil er ook eentje als het kan.

Begrijp ik het goed dat die dan 8,37 euro kost en dan natuurlijk nog de verzendkosten in NE????
Door Helen
#81186
Lizzy, ik ben nog maar 2 1/2 week in Nederland. Gaan we dat redden?
Door Lizzy
#81187
Helen schreef: Lizzy, ik ben nog maar 2 1/2 week in Nederland. Gaan we dat redden?
IEK! Waar ga je heen dan????

Ik heb geen idee of we dat gaan redden.... Dory heeft de boeken nog niet binnen. Als ze binnen zijn moeten ze naar mij gestuurd worden.... En van mij naar jou....

Maar je verdwijnt toch niet van de aardbodem? Ik kan het boek toch opsturen waar jij naar toe gaat? Tenzij dat de USA is ;D, dan kan Dory het beter direct naar jou sturen!
Laatst gewijzigd door Lizzy op do 15 apr 2004, 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Helen
#81203
Lizzy schreef:

IEK! Waar ga je heen dan????

Ik heb geen idee of we dat gaan redden.... Dory heeft de boeken nog niet binnen. Als ze binnen zijn moeten ze naar mij gestuurd worden.... En van mij naar jou....

Maar je verdwijnt toch niet van de aardbodem? Ik kan het boek toch opsturen waar jij naar toe gaat? Tenzij dat de USA is ;D, dan kan Dory het beter direct naar jou sturen!

Voor 3 a 4 maanden maar rustig :)...Ga met vriendlief en hond in een camper door Canada trekken ;)
Door Lizzy
#81217
Helen schreef:

Voor 3 a 4 maanden maar rustig :)...Ga met vriendlief en hond in een camper door Canada trekken ;)
Pfff, jeetje, ik schrok al! Maar, het begint me inderdaad weer te dagen dat je 3/4 maanden gaat rondreizen. Eindeloos zeg! Je neemt toch wel een laptop mee he? ;D

Nou, we gaan ons best doen om het binnen 2.5 week bij jou binnen te krijgen. Dan kun je het meenemen als leesvoer naar Canada.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#81218
Hai Lizzy, ik wil dat boek ook wel graag hebben, dus zet mij ook maar op je lijst.
Door Lizzy
#81226
laura schreef: ik wil er ook eentje als het kan.

Begrijp ik het goed dat die dan 8,37 euro kost en dan natuurlijk nog de verzendkosten in NE????

Hoi Laura,
Prijsdetails zijn nog onbekent. De uiteindelijke prijs hangt mede af van wat Dory uiteidenlijk moet betalen en dit hangt af van wat ik moet betalen voor het verzenden.
Door sharpie
#81255
p.s., als ik het goed begrijp dan willen de volgende mensen graag een exemplaar:
Ja, graag :)
Door 202spots
#81368
Nog even de tussen stand....
Ik heb dus 10 boeken besteld....voor:
1 Lizzy
2 Sylvia
3 Helen
4 Sharpie
5 Yalla
6 Mariska
7 Laura
8 Nitus
9 Dory
10 ??? ??? nog geen bericht terug gehad...


Het is het goedkoopste om alle boeken tegelijk te versturen,en het makkelijkste om met Lizzy af te rekenen inplaats van dat allemaal apart met MIJ te doen...(geen giro hier e.d)
Dus wil iedereen die op de list staat dan contact opnemen met Lizzy?
Als het goed is,dan krijg ik de boeken begin volgende week,en ik zal ze dan gelijk doorsturen naar Lizzy.

Zag het net!!!
OOOOOOOOOWHHHH Was INE vergeten!!!!!
Okay...die krijgt de laatste dan!!!!

Als er nog meer dan 10 andere mensen het boek willen hebben,dan kan ik 'n nieuwe order opneemen! ;D
Moet wel 10 zijn om korting te krijgen.
Laatst gewijzigd door mahuni op do 15 apr 2004, 18:04, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door