Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door laura
#83904
Geweldig dat ze komen!
Nu nog afwachten of er leuke dingen in staan, maar dat zal wel ;D ;D
Door 202spots
#83919
Okay...ze zijn naar Lizzy onderweg!
Ik heb natuurlijk nog niet alles gelezen,maar het ziet er best intressant uit,en de manier waarop het geschreven is vind ik makkelijk om te lezen en te begrijpen.
Geen ingewikkelde toestanden,maar gewoon recht uit in alledaagse taal vertellen waar het op aan komt!
Ook veel articles and quotes van bekende DA's o.a onze eigen JulesdBL,Pitcairn en mijn Dr.Dodds!

Graag gedaan vanaf deze kant,en ik laat het nu aan Lizzy over om ze verder naar jullie te sturen ;D 8)
Door 202spots
#86520
Als Isabelle van der Weg dit leest......
wil je me 't even laten weten???
i.v.m Pat McKay 8) heb ik je verkeerde email adres denk ik...
Door 202spots
#86857
yalla schreef: ik kan nie wachten ;D
Wat bennie now aan 't doen dan ??? ??? ??? ;D ;D ;D
Door yalla
#86896
202spots schreef:
Wat bennie now aan 't doen dan ??? ??? ??? ;D ;D ;D
ja ja heel gevat ;D ;D
Door Lizzy
#88226
OK, de boeken zijn vanmiddag gearriveerd en ik ben zojuist naar het postkantoor geweest om te informeren over de verzendkosten.

Het goedkoopst is het om de boeken te versturen via een gewatteerde envelop. Daar heb ik er dus een zooi van gekocht.

Er moet voor (schrik niet!) 2.25 euro postzegels op!

Dory heeft 8.93 euro per boek moeten betalen dus dat is 8.93 + 2.25 = 11.18 euro per boek in totaal.

Willen jullie zo vriendelijk zijn om een PB'tje met je adres naar mij te sturen? Dan krijgen jullie mijn giro-rekening nummer. Als jullie het geld over maken, dan stuur ik het boek onmiddelijk op.

Groetjes, Lizzy
Door laura
#88234
Stuur maar op, het geld staat vanacht op je rekening als het goed is!!

Ben erg benieuwd
Door ine
#88238
laura schreef: Stuur maar op, het geld staat vanacht op je rekening als het goed is!!

Ben erg benieuwd
Pffffff, zo snel ben ik niet, heb de envelop net op de bus gedaan! :-\
Ik ben nog van de vorige eeuw! ;)
Gebruikersavatar
Door Nitus
#88274
Lizzy schreef: OK, de boeken zijn vanmiddag gearriveerd en ik ben zojuist naar het postkantoor geweest om te informeren over de verzendkosten.

Het goedkoopst is het om de boeken te versturen via een gewatteerde envelop. Daar heb ik er dus een zooi van gekocht.

Er moet voor (schrik niet!) 2.25 euro postzegels op!

Dory heeft 8.93 euro per boek moeten betalen dus dat is 8.93 + 2.25 = 11.18 euro per boek in totaal.

Willen jullie zo vriendelijk zijn om een PB'tje met je adres naar mij te sturen? Dan krijgen jullie mijn giro-rekening nummer. Als jullie het geld over maken, dan stuur ik het boek onmiddelijk op.

Groetjes, Lizzy
En de enveloppen dan Lizzy? ??? Wat kosten die? Die hoef je heus niet zelf te betalen :o :)
Door Lizzy
#88297
Nitus schreef:

En de enveloppen dan Lizzy? ??? Wat kosten die? Die hoef je heus niet zelf te betalen :o :)
Oh, maar die waren niet duur hoor (ik weet niet eens meer hoeveel)! Dus laat die maar zitten!
Groetjes, Lizzy
Door laura
#88307
Ine schreef:
Pffffff, zo snel ben ik niet, heb de envelop net op de bus gedaan! :-\
Ik ben nog van de vorige eeuw! ;)
Ach ja, internetbankieren he.... Supermakkelijk!
Gebruikersavatar
Door Nitus
#88309
Zeg Lizzy, wil je aub nog even je rekening nr. aan mij doorgeven ? Ik heb mijn adres al aan je doorgegeven via een PB.
Laatst gewijzigd door Nitus op wo 28 apr 2004, 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door