Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Timmy
#87304
Ine schreef: Met andere woorden, onder de schapenhouders moet nu ook paniek heersen?
Veehouders staan over het algemeen iets anders tegenover hun dieren dan de gemiddelde hondeneigenaar. Of er in die kringen dus ook paniek heerst.... geen idee, maar ik geloof het niet.

Gr.
Linda
Door qyan
#87789
Jolly schreef: ja in het zuiderpark( den haag) vliegen nu al 3 koppels Ara's rond, en zit het vol met halsbandparkieten, agaprinissen en al wat men niet meer leuk vind en dus maar buiten laat vliegen. >:(
er staat hier ene boom voor m'n huis, die zit er vol mee en dat is voorburg
Door qyan
#87797
Ine schreef: Titers kan volgens mij alleen bij Tannetje!
yep, voor hondenziekte en parvo
Door Jolly
#87890
qyan schreef:

er staat hier ene boom voor m'n huis, die zit er vol mee en dat is voorburg
jep I know, ben vaak genoeg met de dierenambulance naar voorburg gecrosst omdat een nieuwe bewoner een soort papegaai in zijn tuin had zitten. 8) halsbandparkieten dus. ;)
Door qyan
#88223
Jolly schreef:

jep I know, ben vaak genoeg met de dierenambulance naar voorburg gecrosst omdat een nieuwe bewoner een soort papegaai in zijn tuin had zitten. 8) halsbandparkieten dus. ;)
niet alleen halsband parkieten hoor ;D ook kaketoes :o
Door Jolly
#88260
zo, he das weer wat anders, maar idd ik heb het vaker gehoort, vind dat sneu voor die beesies, maar aan de andere kant , kunnen ze dus wel goed overleven en zich super voortplanten hier in Nederland.
Door qyan
#88334
Jolly schreef: zo, he das weer wat anders, maar idd ik heb het vaker gehoort, vind dat sneu voor die beesies, maar aan de andere kant , kunnen ze dus wel goed overleven en zich super voortplanten hier in Nederland.
in het park in voorburg bij de KW-laan (weet niet of je dat kent) zitten ze ook en blijkbaar overleven ze prima, want midden in de winter zie je ze ook.
die halsbandparkieten zitten hier ook gewoon in de winter ::) ;D
maar van die halsbandparkieten komen er echt te veel.
qyan staat soms uit het raam te kijken van: stelletje vervelen, kunnen jullie je snavel niet een uurtje dicht houden ;D
ze scheren ook gewoon vlak langs je hoofd als je buiten loopt, stelletje treiterbakken zijn het :P
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door