Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door geer
#744337
Jippiedepippie! Voor al die dierenartsen die niet aan de titer willen omdat het zo lastig is om die dingen te bestellen...of andere drogredenen... Da's niet meer zo! Een paar weken geleden werden we bij Puur Natuur benaderd door de titermeneren in Israel...en vanaf volgende week hebben we hem in huis. Uiteraard gaat het vergezeld van een grondige 'ga aan de titer'-campagne met als doel dat iedereen over een jaar gewoon standaard naar de da gaat voor een titerbepaling, in plaats van een enting. Dus alle sputterende dierenartsen mogen doorverwezen worden naar tante Geer  8) ;D

Maar goed. Ik heb met alle producten wel iets, maar dat deze erbij komt vind ik wel heel leuk  :)
Door geer
#744452
pike schreef: Dat klinkt goed. Krijgen alle da's nu een mailing in de bus of is de campagne gericht op de hondenbezitter?
Nou, 'campagne' is een groot woord, daarvoor zijn wij iets te klein. 'T is niet dat Tannetje ineens met haar hoofd in het reclameblok voorbij komt met de superdeluxe nieuwe titercommercial ;D. Maar de bedoeling is wel dat er meer aandacht voor komt, met name onder dierenartsen zij zijn het tenslotte die de test moeten uitvoeren...
Door geer
#744879
Lizzy schreef: Hee, fantastisch nieuws! Welke titerstesten komen er allemaal in NL?
Voor honden de Hepatitis, Parvo en Hondeziektetest, voor katten de FPLF, herpes en Calici-test...
#745017
Hepatitis is zeker goed nieuws. Ik wou Vito met 1 jaar laten enten met Nobivac DHP, maar gezien hij met 7 mnd nog getiterd is op parvo en hondenziekte (waren toen nog hoog) ent ik hem eigenlijk alleen voor de hepatitis, maar als hij hierop getiterd kan worden dan is die enting misschien helemaal (nog) niet nodig en dat zou fijn zijn natuurlijk.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door