Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Annelies62
#3351533
Lizzy schreef:Dit is niet waar hoor Suzanne, Lepto 2 moest bij pups gewoon geboosterd worden, net als Lepto 4.

Edit tekst: ik zie dat ik nummer 4 ben die dat schrijft :biggrin2:
Je moet toch elk jaar enten dan? de Weil is toch maar paar mnd werkzaam?
Door Lizzy
#3351562
Annelies62 schreef:Je moet toch elk jaar enten dan? de Weil is toch maar paar mnd werkzaam?
Als een hond voor het eerst met Lepto 2 of Lepto 4 wordt gevaccineerd (pup of volwassen) dan moet je een paar weken daarna de enting boosteren (je moet niks maar je begrijpt wat ik bedoel). Daarna moet de enting ieder jaar herhaald worden. En de Lepto 4 enting geeft 12 maanden bescherming.
Gebruikersavatar
Door Annelies62
#3351657
Lizzy schreef:Als een hond voor het eerst met Lepto 2 of Lepto 4 wordt gevaccineerd (pup of volwassen) dan moet je een paar weken daarna de enting boosteren (je moet niks maar je begrijpt wat ik bedoel). Daarna moet de enting ieder jaar herhaald worden. En de Lepto 4 enting geeft 12 maanden bescherming.
Morgen krijgt hij zijn rabies ( ga regelmatig grens over dus kan niet anders) maandag titteren bij Silverlinde Breda.
Dus ben benieuwd maandag. L4 laat ik niet meer doen.
Door Hanny
#3351661
Mijn dierenarts houdt aan, drie weken tussen welke enting dan ook. Heeft het dan zin om nu te titeren?
Ze is zeker pro enten, maar wel voorzichtig. Even een telefoontje er aan wagen?

Hanny
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door