Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door faya
#3344165
een heleboel vragen tegelijk! pups vandaag 7 weken, gisteren nest deels getiterd ( 5x ) en deels geent ( 4x) De pups die getiterd zijn hebben parvo 2 (3x) en parvo 3 (2x) hepatitis en distemper 0. Advies DA: resp. enten of titeren over 2-3 weken en over 3-4 weken. Dit ben ik met haar eens. Wel kort gehad over toch DP geven omdat Distemper 0 was, maar ik wil eigenlijk de extra Parvo er niet in, distemper niet apart. Jullie idee/ mening?
Door Lizzy
#3344167
faya schreef:een heleboel vragen tegelijk! pups vandaag 7 weken, gisteren nest deels getiterd ( 5x ) en deels geent ( 4x) De pups die getiterd zijn hebben parvo 2 (3x) en parvo 3 (2x) hepatitis en distemper 0. Advies DA: resp. enten of titeren over 2-3 weken en over 3-4 weken. Dit ben ik met haar eens. Wel kort gehad over toch DP geven omdat Distemper 0 was, maar ik wil eigenlijk de extra Parvo er niet in, distemper niet apart. Jullie idee/ mening?
Ja, ik durf geen advies te geven, het zijn mijn puppen niet. Maar waren het wel mijn puppen: bij mij gingen ze de deur niet uit zonder dat ze links of rechtsom bescherming hadden tegen Distemper. Als ze met Parvo nog zo hoog zitten, kan het best nog wel eens 3 weken duren voordat ze ook qua Parvo op nul staan. Dus ik hield ze zelf, totdat ze gevaccineerd konden worden. En anders moeten ze inderdaad nu gevaccineerd worden en zul je over 3 weken moeten titeren om te kijken hoe laag de Parvo inmiddels is. Blind voor de 2de keer vaccineren zou ik niet doen want Parvo kan over 3 weken nog makkelijk nog steeds te hoog staan.
Door faya
#3344196
oke Lizzy, duidelijk ik ga ze nu niet vaccineren want dan heb ik nog dubbel parvo. Advies DA van lijst is over 2-3 weken titeren
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door