Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door faya
#3344163
Inmiddels zijn de pups van onze golden ( werklijn, rank, slank en snel ) 7 weken. Ik heb ze met 2,4 en 6 weken ontwormd. Denk dat nog niet alle wormen weg zijn - heb dit bij vorige nesten nooit gezien. Bij dit nest had ik met 4 weken zelfs levende wormen in ontlasting. Wat is nu beste advies aan mijn pupkopers. Gewoon met 8 weken weer ontwormen of ? De pups gaan tussen a.s. donderdag 7 juni en donderdag 14 juni naar hun nieuwe wereld.
Door Lizzy
#3344168
Als jij denkt dat ze nog niet wormvrij zijn: zelf met 8 weken ontwormen en dan pas uit laten vliegen. Dat zou ik doen.
Door faya
#3344195
oke, bedankt Lizzy, ik heb geen levende wormen meer gezien hoor maar had dit nog nooit meegemaakt, vandaar mijn vraag. Ik geef advies aan eigenaren mee met 8 weken ontwormen. Bedankt
Door Raaf
#3344198
faya schreef:oke, bedankt Lizzy, ik heb geen levende wormen meer gezien hoor maar had dit nog nooit meegemaakt, vandaar mijn vraag. Ik geef advies aan eigenaren mee met 8 weken ontwormen. Bedankt
Zijn ze dan voor de 8 weken al naar hun nieuwe baasjes?
Door faya
#3345993
Raaf, ja, bij mij gaan de pups tussen 7 en 8 weken oud naar nieuwe baasje - overigens niet alleen bij mij zo hoor, maar bij heel wat bevriende fokkers ook
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door