Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door faya
#3342198
Ik heb afgelopen woensdag voor de 2e keer moederhond en haar 9 pups ontwormd, nu heb ik bij 2 pups wormen gevonden. Dit heb ik nog nooit gezien ( heb welliswaar niet zoveel nesten gehad - dit is 4e ) en ik weet dat waarschijnlijk de meeste pups wel wormen hebben. Ik zag echter dat deze wormen nog bewogen, beetje eng. Wie weet er meer van?
Door Lizzy
#3342243
In de regel hebben pups echt wel spoelwormen en als je ze ontwormt komen ze er (afhankelijk van het middel dat je ze gebruikt) dood uit of zie je niks, maar als je met bijv. Banminth ontwormt, zie je echt ontlasting met wormen hoor, de volgende dag. Ik heb (niet bij mijn pups) maar "borden spaghetti" gezien :-X . Dat ze er levend uit komen is apart. Welk middel heb je gebruikt?
Door faya
#3342615
drontal pup, volgens mij zie ik nu niets meer en DA zei dat ik gewoon niets moest doen nu en weer met 6 weken of net daarvoor moest ontwormen. Dan doe ik die suspensie alleen wel door het voer want de hoeveelheid die je moet geven is dan weer meer en met dat spuitje toch hele toer :)
Door Lizzy
#3342655
faya schreef:drontal pup, volgens mij zie ik nu niets meer en DA zei dat ik gewoon niets moest doen nu en weer met 6 weken of net daarvoor moest ontwormen. Dan doe ik die suspensie alleen wel door het voer want de hoeveelheid die je moet geven is dan weer meer en met dat spuitje toch hele toer :)
Oh, meestal zijn de wormen met Drontal dood. En ik zou ook pas weer ontwormen als het tijd is om te ontwormen, dus in jouw geval met 6 weken.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door