Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door johanna
#3316487
Bij onze herder van 12,5 jaar is onlangs een tumor weggenomen. Dit bleek een Merkel-cel tumor te zijn. Wij hebben haar wel laten opereren want we willen haar nog niet kwijt. Wat kunnen we haar nog extra geven?
Ze krijgt al vanaf haar puppy zijn carnibest, doils voor haar gewrichten (spondylose)
graag een advies.
Door Lizzy
#3316528
johanna schreef:Bij onze herder van 12,5 jaar is onlangs een tumor weggenomen. Dit bleek een Merkel-cel tumor te zijn. Wij hebben haar wel laten opereren want we willen haar nog niet kwijt. Wat kunnen we haar nog extra geven?
Ze krijgt al vanaf haar puppy zijn carnibest, doils voor haar gewrichten (spondylose)
graag een advies.
Ik moet zeggen dat als ik google het voor mij niet echt duidelijk wordt wat voor soort tumor dit is, of het zeer kwaadaardig, niet erg kwaadaardig of zelfs goedaardig is. Ik lees bijv. hier : http://www.vetbook.org/wiki/dog/index.p ... _carcinoma dat de tumor bij honden redelijk goedaardig is. Maar daar heeft je dierenarts vast meer over verteld, over de kwaadaardigheid van de tumor?

Barfplaats wordt gesponsord door